Because she is cute

Första lördagen på länge sen både jag och Jennifer var lediga och det har varit en bra lördag. Vi gick upp tidigt och ned till Soho för att se om Jennifer kunde få en liten treat. Det gick iofs inte så bra så vi unnade oss istället crepes med jordgubbar och glass, mycket bättre.

Sen så regnade det hela dagen så vi frös lagom mycket när vi vandrade igenom staden och försökte hitta roliga affärer. Jag trodde jag var snygg när jag hade mina svarta sandaler men var istället bara blöt och kall. Det slutade med att vi lyxade till det och tog en taxi hem (det är så billigt att det inte alls svider i fickan!).
 
På tal om pengar så har jag äääääääääääntligen fått betalt för all min möda (maha whatever) som jag lagt på dendär restaurangen! Det är inte lite pengar heller men mycket ska gå åt till att hitta en lägenhet och sen så ska jag betala tillbaka mitt "lån" på 200 pund som jag var tvungen att ta ut förra veckan. Tyvärr gick ju dem pengarna inte direkt till något nyttigt alls..men fan vad kul vi hade den helgen..haha..

Nu är mupparnas julsaga på tv..jag älskar den! Jag har inte heller hamnat i något direkt julhumör för det finns inte så mycket här som påminner en om att det snart är jul. (Förutom när vi skulle förlänga vår vistelse en vecka och fick veta att det är fram till den 22..22!! två dagar innan julafton!!) Jennifer säger att hon har den perfekta presenten till mig men jag har inte ens haft en tanke på att det är dags att köpa julklappar! Vad ska jag köpa till henne?

Näe men nu vill jag kolla på filmen! och så måste jag uppdatera min Ipod också...

Happy Christmas!?!?

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vad händer med dig? Hör av dig när vi kan snackas vid igen.



Puss

Mamma

2008-12-17 @ 19:05:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0