För i helvete

Jag är sjuk, igen!!!!! Det spelar ingen roll om jag sover 14 timmar om dagen eller jobbar lika många timmar..min kropp vill inte anpassa sig till dethär jävla landets väder!! Jag börjar bli riktigit trött på det för det är väldigt svårt att känna sig cool och sexig när ens näsa rinner som en fontän och din hosta låter som sista stadiet av Cancer..Nu har jag iaf köpt host medicin (som smakar vidrigt! inte vidrigt som hostmedicin ska smaka utan som något som har legat i solen för länge och fått en grön och päls liknande yta) som förhoppningsvis ska få ett av mina problem att försvinnna..vi får se..

Annars har det inte hänt så mycket speciellt denhär veckan..Walkabout på måndagen som var lika rolig som alltid och jag var lika full som man alltid blir när en alkoläsk kostar 12 motsvarande kronor.

Tisdag gav en härlig bakfylla på jobbet och jag kunde känna redan då att jag var påväg att bli sjuk igen...det var inte så roligt...väl hemma från jobbet kommer jag faktiskt inte ihåg vad jag gjorde..jag kan tänka mig att jag träffa jennifer, vi satt antingen i baren eller i tv-room och uppdaterade oss i några timmar och sen gick vi och la oss?? (jag gissar bara)

Onsdag....ehh....Ja! då var jag ledig..men eftersom jag började bli sjuk gjorde jag inte så mycket mer än att sova till klockan sex...Jag hade inga pengar så det skulle inte bli någon middag tills Jennifer kom hem..(det visade sig iofs att Paps och Dimitri skulle gå och käka 20 innan Jennifer kom hem och jag var så hungrig att jag följde med dem istället och låna pengar av Paps..måste komma ihåg att betala tillbaka..Jennifer mötte oss på vägen hem)

Idag Torsdag är höjdpunkten av hur dåligt jag mår...hostar som en tok och snorar som ett litet barn..Det är togafest nere i baren men jag känner inte för att gå omkring halvnaken nu...Ni kan säkert förstå varför..det var ganska tråkigt där nere också så det är därför jag sitter här nu och uppdaterar er..ska gå ner igen och vara lite social senare..Det är något som jag förändrats betydligt med sen jag kom hit. Jag hatar att vara ensam...För om du vill vara ensam här så går det inte..så jag har istället anpassat mig och tycker det är väldigt tråkigt att bara sitta på rummet och kolla på film eller sitta framför datan...jag är alltid nere i baren när den öppnar för att hålla Paul eller Craig sällskap (jag dricker inte alltid alkohol, så oroa er inte)

Imorgon fredag är Paps födelsedag och det ska firas med dunder och brak! Maha det kommer bli kul..

men nu ska jag vara social igen
Love
Kristina

Kommentarer
Postat av: Mamma

Kul att höra att du lever. Mindre kul att du fortfarande är sjuk din stackare.

Har du sett att jag äntligen har skaffat skype?

Har du hört något om lönen?

Pappa ringde i söndags, han fick ditt nya telnr. och jag sa också att du hade en ny blogg.

Krya på dig.

Puss mamma

2008-12-05 @ 10:29:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0