Little bit

God Jul och Gott nytt år allihopa

Denhär veckan har varit lite tokig, mycket har hänt men ändå är det som vilken vecka som helst i dethär underbara landet. På måndagen drar vi till The Verve och dricker drinkar och har det bra. Vkällen slutade bra med att Dave sov hos oss och väckte mig med många pussar och kramar.. Tisdagen spenderades då mest i sängen och mot kvällen drog Dave upp till Buckingham för att hälsa på sin syster i en vecka och jag åkte till Jennifers jobb för att hämta en tv som hon hade fått, resten av kvällen kollade vi på film och mös.. Onsdag spenderades med att tråka hemma och städa och tvätta och baka lussebullar, sen bar det vidare till Jennifers jobb igen. Eftersom vi skulle spendera den 25 där och ha en jullunch så sov vi över från den 24. På Juldagen går nämligen ingen kollektivtrafik här i London (helt sjukt i huvet) så för att vi inte skulle behöva gå från Camden på morgonen till London Bridge (tar en timme ungefär) så fick vi sova över. Jullunchen var iaf jättetrevlig, god och vi hade jävligt kul sen på eftermiddagen (som ni kanske förstått från bilderna).  På kvällen GICK vi (väldigt fulla och glada) till Clink för att säga hej till alla glada människor, stannade där några timmar och tog sen taxi hem..Dem la på fyra pund extra (eftersom det är jul) så det blev lite dyrare än vanligt, men det var det värt. På fredagen gick jag och Jennifer runt i camden och bloggade lite på datan...Senare mötte vi även upp Patri, en liten spansk tjej som bor på clink och som vi blivit bra kompis med, shoppade lite med henne och sen mötte vi även upp hennes kompis Maria (som är väldigt konstig) och Matt och Daniel och gick till en bar, spelade lite biljard, kortspel och drack öl..det var nice. Sen begav vi oss hemåt för att förbereda för förfesten som skulle hållas innan vi alla skulle gå till Koko...Festen var lyckad, alla var fulla när vi lämnade lägenheten, men vi fick veta att koko var stängt! så vi gick till en metal-bar som ligger på samma gata och spelade lite mer biljard..sen försökte vi gå till en annan klubb, men den var också stängd och natten slutade i ett mindre kaos..men det var kul..annorlunda men kul haha..Daniel köpte Oregano av en kille på gatan för 40 pund och Rusty misslyckades med att få tjejen som han var kåt på...allt slutade gott haha..Lördag var det jobb som gällde och det var så tråkigt att dagen kändes fem år lång...på kvällen hittade vi en ny klubb som hette Proud i camden som jag hoppas att vi ska gå till igen...det var bra musik, cool inredning (det vr ett gammalt stall) och coola människor..vi kom därifrån runt två halv tre, lagom fulla och glada, käkade lite pizza och begav oss sen hemmåt...söndagen var det mer jobb..lika dött som lördagen så vi stängde tidigt och jag kom därifrån runt halv sju när jag egentligen skulle sluta halv tolv..Jag och Jennifer satte oss och tog en öl på baren som vi hade varit på i fredags och snackade skit, köpte middag runt elva och gick hem och kolla på film..det var skönt att spendera tid tillsammans bara hon och jag..istället för att alltid festa med clink gänget..Idag sov jag till tre.städade upp röran från i fredags (prova ni att hålla en fest för åtta pers så får ni se hur fint erat rum ser ut) och nu sitter jag här och uppdaterar mig...its all good.. Imorgon kommer Dave hem och sen är det fest på Clink...imorgon kommer bli en bra dag! Men nu ska jag gå och köpa ett nytt duschmunstycke för vårat är cp..ha det bra! 

Kommentarer
Postat av: eva hampe

hej jennifer här kommer en nyårshälsnig från oss.vi kom hem från thailand den 28 dec. där har vi varit i tre veckor tillsamans med daniel och marie för att fira hampes 60 års dag. många kramar från oss till dig jenifer.

2008-12-30 @ 17:32:27
Postat av: Mamma/Birgitta

Förmodar att det är du Kristina som har skrivit. Vad hände med Paps? Finns det någon bild på David?

Med lite tur är Oreganon både närodlad och biodynamisk, du kan ju kanske få den och börja bygga upp ett örtförråd. Försök får honom att köpa timjan eller någon annan god krydda nästa gång -:)

2008-12-30 @ 17:41:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0