Our time is now, wish u were here.


YO yo yo.
imorn är det nyår, kan ni förstå? 2008, förjävla snabbt det har gått.Jag har gjort jävligt mycket...bott i 3 olika länder, haft 3 olika jobb, varit kär och slutat vara kär, och framför allt haft hur kul som helst.
2009 kommer definitift bli lika bra tror jag.

Vad har jag haft för mig då sen sist...jobbat mina 14 timmar/dag som vanligt, men jag har taggat ner lite på flirtandet och nu skojar vi mest som kompisar. Han har ju flickvän från Danmark...heh.
Ne tänkte faktiskt ta och facebooka med ufot, en kille jag träffade på Clink. Han ser helt missbildad ut men är världens snällaste och det var länge jag skrattade så mycket som jag gjorde under den veckan. Vi får seeee, man har ju lite lust att gå och bli kär när man ser Kristina gå och pussas hela tiden. Hon har ju redan inne i sitt andra "förhållande" här i London.
Men Dave är iaf en bra kille..musiknazist dock, MEN riktigt rolig. Birgitta du kan va lugn.

Ne kärlek förfan.






Jag hade halva inne med Bart, ni vet, lång, fin mörk man på bilderna ovan...men den stunden vi hade på dansgolvet får räcka. men fin att kolla på asså.

Nu sitter jag på Ecoo caffee och dricker ekologiskt. Jag har börjat tvinga folk på jobbet att lära mig minst ett nytt engelsk ord om dagen och dagens ord var..fan jag har glömt..Så snart kommer jag vara bäst på engelska.om jag slutar glömma vad det var givetvis...

Ikväll ska vi tillbaka till Clink, Kristina ska träffa sin boyfriend Dave och jag ska träffa alla andra muppar som bor där.
Jag ryser varje gång jag kliver igenom den stora porten in till hostlet, men tydligen är det fest och man bangar ju inte på fest.

Och imorn är det nyår, wiiiI! Då kommer alla och hälsar på, det ska bli så jävla kul. Sjukt att det är så snart, kommer ihåg när vi bemstämde det i september.
Men Fia, jag har INGEN aning om vilka klubbar du pratar om och Mayfair har jag för mig är värsta överklassområdet. Jag bor i Camden, det finns varken klass eller stil här, så jag vet inte vad du pratar om. här finns bara punkare, hårdrockare, emos, indiepoppare, pakkisar och så jag och Kristina.

hah

Nej nu ska jag boka nattklubbsbiljetter, sen gå till Boots och köpa ögonfransar, sen ska jag gå hem och göra mig till en värdig människa igen.
Och sen bär det av till Clink och där vet man ju aldrig vad som händer.

puss

Kommentarer
Postat av: Irene/mormor

Hej!

Ha ett bra slut på det gamla året och ett gott nytt år. Vi ska till Birgitta och Bosse ikväll och fira med lite skumpa och raketer. Må så gott, många kramar. Mormor och morfar.

2008-12-31 @ 11:22:25
Postat av: Lotta/Mamma

Ha så kul när ni firar in det nya året.Har försökt ringa men du svarar inte Gott nytt åt på dej Mamma &Pappa

2008-12-31 @ 18:03:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0