UT O SLIRA


HELLUUU!

Idag mår jag primaballerina ska ni veta, nja men iaf om man räknar med hur jag mått de senaste dagarna. Det här hostlet är så fullt av virus. alla är sjuka på nåt sätt.

Jag har varit lite dum och sjukskrivit mig från jobbet idag, kände mig lite halvtaskig igår men det var inte därför jag gjorde det utan för att jag vill vara med och fira Paps födelsedag ikväll. jag jobbar liksom 50 timmar i veckan, jag får göra såhär.
MEN, nu har jag så dåligt samvete för alla där är så underbart snälla mot mig, har aldrig varit med om nåt liknande, på donken brydde sig inte en kotte om man mådde dåligt men här bryr dem sig verkligen.
Och lyssna på det här:

Puben jag jobbar på ska ju stängas, och jag trodde det skulle betyda att jag skulle få byta jobb vilket jag känt vore ganska skönt vissa gånger. Men igår kom Danny (chefen) fram och ville prata allvar med mig, jag tänkte 'nu får jag sparken' men istället berättade han att under tiden att puben är stängd och fram tills han har hittat en ny pub så ska HAN leta ett annat jobb till mig så att jag slipper gå arbetslös, sen kommer jag tillbaka till dem igen och jobbar. Och som plåster på såren ska alla få en julbonus så ifall det krisar i kassan så ska vi klara oss ändå.
HUR JÄVLA (ursäkta) SNÄLL FÅR MAN VARA EGENTLIGEN?
Jag känner att jag kan inte byta jobb pga dem är så fantastiska mot mig, det vore inte värt de.

Nåja, så jag är glad.
Snart ska jag bege mig mot Kristinas jobb, förhjoppningsvis ska vi väl äta nåt kanske, sen ska vi gå till Primark och köpa nått fint tills ikväll, Vi ska ju fan åka hummerlimmo ikväll, då måste man va finklädd. Sen ska vi väl köpa present också, men jag vet inte vad jag ska köpa..lite svårt att köpa present till en 24årig fransk man man inte känner sådär jättebra.
en baguette och lite vin kanske...

Så kvällens planer är,
Fixa ordning oss jättefint
Äta tårta
Äta på resturang
Tillbaka till hostlet och föra lite.
Åka limmo,
UT O SLIRA!

Låter som en helt fantastisk fredagskväll.
Och min man ska vara med ikväll, första gången vi umgås utan att han jobbar. yey!

Ne, måste klä på mig.

Kommentarer
Postat av: Lotta/Mamma

Ha en trevlig kväll Mamma

2008-12-05 @ 16:15:15
Postat av: Birgitta

Vad kul att du känner dig bättre, och jättekul med jobbet.

Gratulera födelsedagsbarnet och ha så kul ikväll.

Din man, var det ryssen eller?

Birgitta

2008-12-05 @ 16:15:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0