happy bday

Här är bilderna från igår, jag trodde det skulle vara fler för det kändes som att vi fotade hela tiden.
Igår vasr en himla rolig kväll, härligt att för en gångs skull umgås med människorna vi faktiskt bor med på ett annat sätt än bara festa tillsammans.







Efter middagen vandrade vi tillbaka till hostlet där vi skulle möta upp några fler och ta en drink eller två till i baren, men det drog ut väldans på tiden och Paps hade huvudvärk, så istället för att dra till nattklubben Sounds som vi skulle till så satt vi kvar i baren.
Och jag vet inte när det hände men någon gång under kvällen blev alla jättefulla, inte sådär dräggigt utan bara på ett roligt sätt.

Vi satt kvar i baren till 4tiden, sen gick alla och sov. tur var nog det.

Idag vet jag inte vad som händer, jag är ledig och Kristina jobbar 6-12


Kommentarer
Postat av: Lotta/Mamma

Hur orkar ni? Bara fest o fest, ja vet ni är ju unga Kram Mamma

2008-12-07 @ 17:15:52
Postat av: Jen

klart man orkar...

jobba, festa, sova.

ta deet lugnt mamma vi klarar oss!

puss

2008-12-07 @ 22:43:01
URL: http://visticker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0