flashlights and explosions.


Hej alla.

Som ni märkt har det ekat av tomhet här i bloggen, vi har haft mycket för oss ska ni veta. Jag är helt utmattad, psykiskt.
Skulle typ behöva träffa nån så jag får prata av mig lite.om allt.

Idag har jag mått som jag förtjänat förmodligen, drack alldeles för mycket igår men kul hade vi kommer jag ihåg.  
Annars mår jag prima ballerina, har typ råkat börja flirta en massa med en kille på jobbet OCH jag borde veta bättre av egna erfarenheter att man ska låta jobb vara jobb OCH dessutom är det chefens son. Inge bra. Men kul är det.tyvärr. haha

Jag orkar inte gå runt och vara hemlighetsfull längre, saken är att vi har en lägenhet på G..ville inte skriva eller berätta för nån för då får vi upp våra förhoppningar samtidigt som ni får det.
Den ligger i Camden, det är en liten studio flat, alltså bara ett rum. Vi kommer dela två kök och typ 10 badrum med 5 andra lägenheter, men den är billig och det är inget jävla hostel vi pratar om.

Ni vet inte hur påfrestande det kan vara att bo här ibland.

Annars jobbar jag som vanligt, Kristina är ledig som vanligt...nu när jag känner efter är jag helt slut fysiskt också. för mycket som händer för den här kroppen.

Jag har fått ett jobb, börjar 12 januari och det är på puben bredvid där jag jobbar nu, tydligen värsta skitstället men jag har inte kraft att söka annat. verkligen inte.

Om vi inte får den här lägenheten har jag bestämt mig för att lämna London. För att jag inte orkar leta och försöka längre, få nedslag och alltid känna att pengarna inte ska räcka till. 20000svenska kronor räcker liksom inte? hur fan då?
Så då tar jag min tunga jävla väska och åker till nåt annat land, jag vet inte vart ska eller om jag kommer åka ensam men då åker jag efter nyår.

Jag vill bara inte bo på hostel för resten av mitt liv.

Håll tummarna. snälla.

Kommentarer
Postat av: Irene/mormor

Hej!

Jag hoppas verkligen att ni får lägenheten. Skall försöka hålla tummarna men det kan bli lite svårt på jobbet. I dag jobbar jag min sista dag. Det känns skönt just nu men vi får väl se efter jul och nyår om det känns lika bra. Sköt om dig och många kramar från oss. Mormor

2008-12-19 @ 06:36:48
Postat av: Lotta/Mamma

Kul att det med jobb löste sig,enganska viktig detalj om man ska kunna leva.Kram Mama

2008-12-20 @ 11:13:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0