Happy christmas!


Hej

Börjar med nyår, som inte ens har varit.
Flickor och pojkar, det går VISST att boka biljetter till klubben Verve genon deras hemsida, http://buy.mylatenight.co.uk/ticket/16516/view
det blir mycket lättare för alla om man köper sin egen biljett, annars måste man föra över pengar och kurserna kanske blir fel och jag kan för tillfället inte lägga ut pengar för någon tyvärr om något skulle gå fel.
Så, nu gör vi såhär, alla bokar sina EGNA biljetter.

Det känns som att jag inte ens orkar bry mig om hur nyår kommer bli för det känns som att jag har försökt så mycket jag bara kan men att det ändå kommer gå åt helvete och då är allt helt plötsligt mitt fel att nyår 2008 blev ett fiasko.
...

Annars har julen varit bra, vi åt god engelsk mat och drack alldeles för mycket alkohol.vi satt ute och åt och det kändes som midsommar.

OCH det bästa av allt, som nog de flesta redan vet är att vi har flyttat in i lägenheten.


Kommentarer
Postat av: Irene/mormor

God fortsättning på Er. Ni måste haft ganska varmt på Juldagen när ni kunde sitta ute.Grattis också till lägenheten, det måste kännas skönt att kunna stänga dörren om sig. Vi saknade dig på julafton. Men det var b ara Jessica som var med så det var mycket lugnt. Hon tittade på Mamma Mia så hon var tyst nästan hela kvällen. Många kramar från morfar och mig. Mormor.

2008-12-27 @ 09:08:33
Postat av: Tove Andervass

Hej Jennifer!

Vilken tråkig attityd!! Nyår kommer bli superbra, bara vi alla är tillsammans!! Och om det mot förmodan går åt helvete är inget ditt fel.

Vi bokar på Verve, hoppas du oxå gör det till dig själv.

Ses snart!! Kram//Tove & Lina

2008-12-27 @ 22:23:44
Postat av: Fiaa

Hörni!Har ni bokat klubbbiljetter än?! En killkompis tipsade mig om stäkllet Tiger tiger, ska tydligen vara en av top 3-ställena i LOndon, vet du något om det Jennifer? biljett kostar iaf 25 pund och dem ska bl.a. spela kul 70-80-tals musik där...vad sägs?



http://buy.mylatenight.co.uk/ticket/16536/view

2008-12-28 @ 03:44:06
Postat av: anna

hej jennifer!

jag har försökt ringa dig, det hrar kört ihop sig lite så jag har ingenstans att bo, så jag tänkte höra med dig om jag kan bo hos er dom här dagarna?

Ring mig så fort du kan..

Puss

2008-12-28 @ 17:30:26
Postat av: Fiaa

Nu har jag fått ännu mer tips på klubbar; Movida ska vara grymt, någon ny "glödhet" klubb som heter Gavasaki och slutligen Chrystal. Helst ska man hålla till i området Mayfair och inte vid Leister square på t.ex. Zoo bar...

Ringer det en klocka Jennifer?

Jag föreslår att vi har en kedjeringning imorrnkväll allihopa och bestämmer oss för ett ställe och bokar tillsammans så vi får det avklarat!

2008-12-28 @ 18:08:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0