monday madness.

Ni vet hur det känns när man står i ett rum fullt med människor, du står i mitten och strålar som självaste solen men ingen ser dig. När du är på en plats full med vänner, men oavsett hur många det än finns av dem så känner du dig fortfarande lika ensam?
Vet ni hur det känns när man bara suckar åt sig själv och livet och tänker 'jag bryr mig inte längre'. när man känner för att ge upp allt man någonsin trott på, bara för att man för stunden inte har något annat för sig.
Mitt liv känns som en film de flesta minuterna av dygnet och jag har alltid tänkt att mitt liv som film vore som en dålig komedi, men just nu och de senaste veckorna så har mitt liv tappat sin genre och jag vet inte riktigt vart jag är påväg.

Vet ni hur det känns?

Den här dagen har varit den värsta bergochdalbanan ni kan tänka er, vaknade upp efter fjorton timmars törnrosasömn och undrade vafan jag gör här. jag var nära på att ta första flyget tillbaka till Sverige.
Men sen slog jag till mig själv ordentligt, lugnade ner mig och sen dess har jag mått bra igen.









Mamma, jag har två frågor.
Kan man hosta så mycket att ens revben bryts? För jag har riktigt ont precis under bröstet och när jag rör vid mitt revben så känns det som att jag ska dö. Ibland kan jag inte andas. Och idag kändes det bra för första gången på två veckor men så hostade jag till och då knäckte det till i revbenet och nu har jag sådär ont igen? Du jobbar ju på ett sjukhus, tänkte om du visste?
Sen, kan du skicka mitt European Health Card?

Clink Hostel
78 Kings Cross Road
London WC1X 9QG

För om jag har brytit nåt så kanske jag måste gå till ett sjukhus.

Hoppas ni har det bra där i Sverige, jag saknar er och julen faktiskt. Ni har det bra.

Fast vi har det
lika bra vi också.

Puss o godnatt.


Kommentarer
Postat av: Lotta/Mamma

Jo man kan hosta sönder revben ,menjag tror bara dom är ömma av allt hostande. En doktor hjälper inte mycket om han/hon inte har en jätte bra host medicin. Skickar kortet. Rec. gå in på apoteket och köp host medicin. Sluta röka. Puss &kram Mamma

2008-12-03 @ 18:24:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0