Im the troublestarter.

hej, hallå.
jag mår bra idag, woho
! Allt har löst sig så, thank god!        Ärliga människor är bra människor.

självaste Jultomten bor i vårt rum, en gammal gammal gubbe, säkert 80 år. Det är lite störande för jag vill inte byta om när tomten står och kollar på liksom, känns lite opassande liksom.   
Kristina tyckte jag skulle passa på och önska mig nåt nu när jag hade chansen...hoppas han inte stannar alltför länge dock.

Imorn ska jag nog försöka ta mig in till stan, jag vill göra annat än bara sova bort mina lediga dagar eller sovmorgnar. Skulle behöva klippa mig också, Jana på mitt jobb har VÄRLDENS coolaste frisyr, mörklila på ena sidan av huvudet och turkost på andra, sen har hon kort hår på den lila sidan och sen blir det längre och längre till den turkosa sidan. Men om jag skulle komma hem med en sån frisyr skulle jag väl inte bli accepterad som en i familjen Hansson längre kan jag tänka mig?
Nog med piercingen liksom.
haha

Jag ser fram emot imorn kväll, då ska vi till ett ställe som heter Electric Ballroom som ligger i Camden. Det är tydligen värsta hårdrockstället, men jag gillar det. Jag är så trött på allt som stavas normalt och vanligt. Jag har väl alltid haft lite fördomar mot det som är och ser annorlunda ut, och i den värld jag alltid levt i så har det inte varit riktigt acceptabelt att vara annat än "normal" och vanlig. Men nu, för att överleva så måste jag ÄNTLIGEN acceptera allt och alla för vad dem är, och jag älskar den jag blivit och blir när jag möter nya människor då jag märker att jag inte bryr mig lika mycket längre.

Alla vi umgås med är konstiga, annorlunda, dumma i huvudet eller bara speciella på sitt sätt. Ingen är väl riktigt normal. jag gillareeee ska ni veta.

Svar på era kommentarer i förra inlägget:
Sverige låter hemskt, grått, trist och SOM VANLIGT, Iofs är det grått här med, men det ignorerar vi. Ingen snö än iaf. YEY!
Linn, kan du klämma ner en julskinka så är du guld värd, neee men jag vet inte. Surprise us!
Kusinen min, jag kommer nog inte hem på ett bra tag, saknar dig också. Börja jobba och kom o hälsa på när du har lov?
Det vore så jävla nice!

Ne nu ska jag gå och lägga mig med Kristina och tomten. uhuu hur äckligt lät inte det där?
haha

Puss och godnatt!


Kommentarer
Postat av: Irene/mormor

Bra att allt har ornats sig. Men gå och lägg dig, men inte med jultomten. Ha det bra. Många kramar. Mormor

2008-12-12 @ 06:56:05
Postat av: anna

jennifer! sofia visste någon najs resturang som var indisk så snacka med henne så kanske vi kan käka där? vi måste boka taxis också!

sen juste man ska ha en mask på sig på nyår, en sån där osm täcker ögonen typ som zorro, så kirra en sådan!

Puuuuuuussss

2008-12-12 @ 15:02:05
URL: http://ickevalrutet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0