GIGGI GIGGI,



- vi dricker kanske 3-4 ggr/vecka (och inte tills vi stupar som ni säkert tror, vi följer bara den engelska pubkulturen)
- vi smider hemliga planer och har överraskningar på G.
- vi längtar tills det nya året börjar
- jag (jennifer) har noll julkänsla trotts den stora granen i receptionen här.
- vi försöker att inte få upp hoppet för mycket,
- allting känns alltid för bra för att vara sant.
- jag kommer troligtvis bli arbetslös ändå efter nyår...,
- måste alltså börja leta jobb igen...
- jag är hungrig som en gris, om jag vore en gris skulle jag förmodligen griljera mig och sen lägga mig själv på en macka och bre senap på.
- vi mår bra, på olika sätt beroende på vilken dag det är och vilka människor vi umgås med.
- jag ska ge Kristina världens bästa julklapp,
- det jag saknar mest är familjemiddagarna på fredagar som mamma brukar laga, dem tjocka katterna och när vi hela familjen gör saker tillsammans. här spenderas alldeles för mycket tid själv. jag plus hundra andra.ensamt va?
- ingen utgång ikväll, för jag och Kristina ska prata business.
- jag har megacravings efter senapssill, och janssons frestelse. OCH köttbullar. dööööör.
- min piercing mår bra. (för er som bryr er och tycker om den lika mycket som jag gör)


Jag skulle kunna sitta här och skriva en lista lång som härifrån till solen men slutar här, ni förstår nog.
Vi har tagit det rätt lugnt de senaste dagarna och på lördag ska vi förmodligen åka till AJKIA och handla lite mat. vi blev helt sinnesförvirrade efter vi pratat om all svensk mat vi skulle köpa. haha.

Nu märks det att jag börjar bli hungrig, dagens första måltid..hmm. jag ska nog gå och köpa en pasta för 5p på medelhavsresturangen. har ickeickeicke råd med det EGENTLIGEN men annars måste jag äta på DirtyChicken och jag har ingen lust att dö ikväll så jag skippar nog det.

Hur mår ni där hemma, kan inte alla (från båda släkterna, familjerna, vänskapskretserna) skriva vad som händer och hur ni mår?
Berätta en rolig historia eller vad som helst..okej. bra.

och sen en sak till.
Kan alla hålla tummarna för oss?
bara håll riktigt hårt
.

Tack och puss.

Jennifer


Kommentarer
Postat av: Irene/mormor

Hej!

Jag är dålig på roliga historier men kan berätta lite om hur vi har det här hemma. Jag jobbar på min näst sista vecka nu sen blir det semester till den 31 januari och sen pension. Min hosta och feber har försvunnit och igår var vi till Emma och firade henne. Jag var ju sjuk när hon fyllde. Hon fick en tandborste till sin nya docka som kan få tänder. 2 st.tänder kommer upp neri mun på dockan, inte klokt va! Morfar och jag håller på oc h slänger en massa grejer för vi skall göra oss av med bokhyllan. Jag tro det blir snyggt med b ara sideboard och tavlor på väggarna istället. Många krama och pussar från mormor.

2008-12-09 @ 07:23:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0