tomt.


trodde aldrig att det skulle kunna bli såhär, en mardröm som aldrig vill ta slut. men det kanske blir bättre med tiden? folk kanske glömmer men det bästa av allt vore nog om jag glömde.
vi får se, har lust att springa tills jag stupar, bara långt, långt från den här lilla låtsas världen jag lever i.

men nog om det.

Idag(den första delen av den) har iaf varit super. Jag har kommit in så bra på jobbet nu så det är synd att det bara är ett par veckor kvar.
Och det var en stor dag för mig idag ska ni veta, jag fick ringa i klockan som säger att baren stänger om 10 min. det är alltid nån av de som jobbat där längst som får göra det men idag fick jag äran. Det kändes bra och det ringde fint faktiskt.
Min chef är så roligt, direkt efter att jag ringt klart i klockan så ställde han sig upp och ropade ut i lokalen:
"Ladys and gentlemens and all other drunk people tonight, I just want you to know that Jen just lost her virginity, She rang the bell for the first time tonight" Och sen började alla applådera och folk skrek "Jen, you can ring my bell if u want"
haha, helt galet.
vissa kvällar älskar jag mitt jobb, alla är så tokiga.

Och så kom min svenska vän Ylva förbi idag igen, hon är så rolig och det känns alltid lika lustigt att prata svenska på jobbet så varannat ord blir liksom engelska.

Så, förutom en liten incident här på hostlet så  har dagen varit kanon. det kanske blir bättre.
jag sover på saken så kanske det känns bättre imorn.

ajuste, Min man har flickvän. haha så himla typiskt va?

puss och gonatt.

Kommentarer
Postat av: Anna Maria

Trist att "mannen" har flickvän men det kanske går att ändra på, han är ju jätte söt!

Jag har åkt på en dunder förkylning och har ont i hela kroppen, annars är det som vanligt här i trista gråa sverige.

Kram.

2008-12-10 @ 12:22:11
Postat av: Lotta/Mamma

Tråkigt att du känner så, men kul att det är så bra på jobbet.Här är allt som vanligt.Kram Mamma

2008-12-10 @ 18:05:38
Postat av: Anonym

(Svar på de du skrev i min blogg)



haha, ja e ju påvääääääääg!!

Nejdå de e inte så serious som de låter hehehe, bara jag som är lite drama queen du vet.



ska ja ta me mig ngt över nyår?? typ godis lr va är ni sugna på? en skinka?? :D

Puss

2008-12-10 @ 21:29:34
URL: http://valrutet.blogg.se/
Postat av: Kusinen

SAKNAR DIG.

När kommer du tillbaka? hade du tänkt att göra det över huvudtaget?

2008-12-11 @ 11:46:23
URL: http://thereselindborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0