äntligen HEMMA.


Nu är jag äntligen tillbaka i London!!

Först vill jag bara tacka Linn och Anna som flög ner mig till Barca för att fira min födelsedag. Stort tack, jag hade svinkul även fast alla blev dödligt sjuka på nåt sätt under resans gång. Det var så underbart att se sitt "hem" igen, alla fina vännerna, dofterna, maten, ölen.
Tack mina vänner!

Ett ännu större tack till Mormor och Morfar som kom och överraskade mig på Skavsta BARA för att fira min 20 årsdag, jag blev så jävla glad att jag nästan grät.Kunde inte förstå att de faktiskt kört så många mil i snöstorm bara för att bjuda mig på lite mat. Men oh va det va gott. Ni gjorde min dag, jag slapp spendera den ensam och jag lämnade faktiskt Skavsta med ett stort leende.
Älskar er!

Kom hem vid 2 tiden igår natt, helt död men hade överskottsenergi som en jävla duracellkanin, så såklart hamnade jag i baren med resten av vännerna, dem sjöng för mig och så fick jag TVÅ pussar på kinden av Dimitri (min ryske man) och lite drinkar.
Det blev trots allt en riktigt bra födelsedag, mysig. Jag hann klämma in att umgås med de flesta jag tycker som allra mest om.

Nu måste jag duscha och försöka lokalisera mig lite, vi har bytt rum nu igen och alla mina ägodelar ligger huller om buller.
Ikväll är det beach party här på hostlet men känner mig väl inte riktigt taggad att springa runt i bikini, det är ju svin kallt.

Pussusususus

Kommentarer
Postat av: Irene/mormor

Hej!

Skönt att höra att du är främme och mår bättre. Akta dig för ryska män! Ha,ha.Hälsa Kristina.

Kram mormor och morfar

2008-11-20 @ 18:40:45
Postat av: Lotta/Mamma

Det var väl en bra överaskning, kul att dom lyckades få tag på dej. Skönt att du är tillbaka i London så vi vet var vi har dej Puss &kram Mamma &Pappa

2008-11-20 @ 18:46:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0