control yourself.


Hello darlings!
Jag visste att ni inte skulle upskatta piercingen lika mycket som jag gör, jag älskar den. Men den sitter där den ska och det viktigaste är att jag tycker det.
Vi har det fortfarande bra, vi börjar bli rätt slitna av det här hostellivet, att alltid vara igång och festa o ha kul. Jag har fått påsar under ögongen (???)) aldrig haft det och så har jag gått ner i vikt (vilket iofs inte gör nåt).

Här är lite bilder från måndagen,det var förjävla kul, men som alltid så är det varmt som en bastu på klubben WalkAbout, och de syns ju på oss, svettiga grisar allihopa.
Men kul är det. Det första som hände var att en tjej spillde MIN drink över hela mig så mitt linne var helt förstört och jag och Kristina kom på den smarta iden att köpa 3 drinkar åt gången för det alltid tog så lång tid i baren, smart drag.








Lite bilder där, ikväll är det Bar Games så vi lär bara hänga här på hostlet hela kvällen, med det brukar bli riktigt roligt.
Kristina är nere o lagar mat, ska snart gå ner och äta lite. Nån citronkyckling, jag tyckte det var onödigt att lägga våra pengar på mat, då vi istället kan äta en soppa eller nåt men hon är lite vettigare än mig.

Vi har en liten sak vi vill berätta för er, vi vill fortfarande hålla det lite hemligt för vi vet inte helt bestämt än och vi har förstökt att inte bli alltför glada för den här nyheteen få vi vet att vi kan bli rätt besvikna om de inte blir så. (birgitta du säger ingenting).
Förhoppningsvis kan vi berätta för er redan imorgon!

Nu måste jag äta.
puss
jennifer


Kommentarer
Postat av: Lotta/Mamma

Nej tycker inte den är så snygg, men du har så rätt det är ju du som ska ha den. Oj vad nyfiken jag blir skriv snart jag vii också veta Kram Mamma

2008-11-13 @ 18:18:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0