Good girls go to heaven, bad girls stay at Clink.


Hiyaaaa!

Det var egentligen menat att Kristina skulle skrivit just nu men hon verkar vara lite trött eller nere eller nåt så hon gick för att duscha istället.
Jag köpte en blomma till henne men på nåt lustigt sätt så tappade jag den nånstans i Camden så hon fick den aldrig.
De va lite tråkigt.

Kristina och Matt har varit duktiga idag, de gick upp tidigt imorse och tvättade alla kläder så nu luktar våra kläder faktiskt gott för första gången på flera veckor. Jag har liksom köpt nya kläder istället för att tvätta dem. Så kan de gå när man bor på hostel.

Jag slutade vid fyra och då åkte jag och mötte upp Kristina, Matt, Sophie och Todd i Camden för att hitta piratkostymer till kvällens Theme Night. Varje torsdag här på hostlet har vi olika teman som alla ska klä ut sig till och ikväll ska vi försöka vara pirater. får se hur det går. Jag vill ha Rave/techno tema, det vore hur coolt som helst.

Här är lite bilder från hostlet, så ni får se hur vårt nuvarande hem ser ut.




Juste, jag tror jag kan avslöja vår lilla hemlighet för nu verkar det faktiskt ÄNTLIGEN hända.

trumvirvel...

Jag och Kristina är med lägenhet. hoho. Den vi skrev om förut som vi inte fick har vi fått iaf! Åh jag blev så glad när hon ringde och sa att vi fick den!
Så om allt går som planerat så flyttar vi in den 26 nov. Då har vi alltså på ungefär 6 veckor, åkt till London med endast varsin tung väska, en fet plånbok och fixat först jobb, sen boende och därimellan minnen och vänner som vi kommer ha för resten av våra liv.

Jag är så stolt över oss. Jag är verkligen det. Det var nästan ingen av er som trodde på oss, "Ni kan inte bara åka utan att ha nånting ordnat för er innan" Och jag sa JOOOO, JAG KAN!

För vi är bäst.

Nu ska jag dushca, sen försöka hitta nåt pirataktigt. Sen får vi se var kvällen tar oss. Igår gömde vi oss i ett förråd, haha.

UPDATE:

Kristina kom precis rusande in hit till TVrummet och berättade den glada nyheten att VI HAR DUSCH o TOA PÅ RUMMET! Fattar ni hur skönt det här kommer bli, vi slipper duscha med andra människor som man gör i badhus ni vet och vi kan kissa mitt i natten utan att behöva klä på oss. OCH, vi är helt ensamma i rummet.

Jag blir nog inte lyckligare än såhär.
Nytvättade kläder och privat dusch.

Hallelujah.

Kommentarer
Postat av: Lotta/Mamma

Oj vad kul,hoppas att allt går som det ska.Kram Mamma

2008-11-13 @ 21:51:04
Postat av: Birgitta/Mamma

Jag håller tummen för att det inte skiter sig den här gången också med lägenheten.

Vad skönt att ni har fått "egen kuppe".

Kram

Mamma/Birgitta

2008-11-14 @ 09:54:17
Postat av: Becca

Grattis till lägenheten igen :-D Weee...

2008-11-17 @ 08:35:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0