halloweenparty

hur mår ni alla där hemma?
vi mår iaf som vi ska, och förtjänar förmodligen.

igår åt vi sushi och gick på bio med Pubs, och den snälle rackarn bjöd på hela kalaset plus lite drinkar senare på kvällen. Kristina borde ta honom, han är fransk och han är rik. perfecto!

Jag var utklädd till Hippie och Kristina var Superman..woman.

Det ligger en kille här borta och stönar, han har gjort det i säkert en timme..först trodde jag att han hade sex med nån och det hade ju inte varit så fräscht att höra, men nu tror jag faktiskt att han verkligen inte mår bra..tänk om han dör eller nåt?
ska gå o peta på han sen...

Här är iaf vardagrummet i vår lägenhet, ihh älskar tegelväggen och så ska vi måla den andra väggen röd. de blir nog fint.



Idag får jag lön också, skulle behöva köpa en sparbössa o stoppa den i...eller nåt.

Familjen - Läser ni bloggen ordentligt? Ni kan väl skriva en kommentar..det är ju bara Kristina som får massa kommentarer hela tiden.

puss
Jennifer

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vardagsrummet ser ju skit mysigt ut!! :) Va roligt! Och pen! Smsa ditt clearing & bankkonto nr till mig så ska ja sätta in pengarna!



Pusspuss!

2008-11-01 @ 20:18:36
Postat av: Jen

justja, åh de e så mycket just nu..heh

men de gör jag.



ja visst gör de?

den är helt perfekt.

puss

2008-11-02 @ 02:56:09
URL: http://visticker.blogg.se/
Postat av: Birgitta/Mamma

Lägg upp fler bilder, vill se hur resten av lägenheten ser ut. Hur många rum, hur många delar ni lgh med?

2008-11-02 @ 12:46:16
Postat av: Irene/mormor

Hej! läser er blogg varje dag. kul att ni fått en lägenhet, trots att den är dyr. Jag hoppas verkligen inte ni svälter ihjäl.Puss o kram på Er. Mormor

2008-11-02 @ 15:24:58
URL: http://visticker.blogg.se/
Postat av: Lotta/Mamma

Hejsa Lgh ser jätte trevlig ut. Vi läser bloggen varje dag faktiskt, måste ju ha koll på er. Kram

2008-11-02 @ 17:13:56
Postat av: Kristina

Dendär bilden har vi fått från annonsen och det var den enda tror jag..Ni får se bilder när vi flyttar in! Det underbara är att vi inte delar den med någon förutom oss själva och ni eventuella besökare! maha den är jätte fin! det är vardagsrummet, ett litet kök, två toaletter (ett badrum och en med bara toa) och ett sovrum. Perfekt för oss!

2008-11-02 @ 19:29:50
URL: http://visticker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0