its not sand, its golden dust.


godnatt kanske man ska säga eftersom kl är ganska mycket (-1h från sverige iofs)

idag gick de skit bra på jobbet,jag skötte hela baren all by myself och fick både bra o dålig kritik, men jag lär mig bäst på de sättet.'
blev bjuden på en massa drinkar så jag började min arbetsdag med en jack daniels me cola...uhu. inte bra.

jag älskar mitt jobb, alla är så trevliga och hela miljön är så...underbar. jag har aldrig kunnat säga att jag älskar det jag pysslar med om dagarna men nu gör jag verkligen det.

slutade vid 10 och då mötte jag Kristina nere i baren, där bestämde vi att vi ska till nån klubb imonr tillsammans med några från hostlet..allt där var tydligen riktigt billigt.

Imorn ska vi som sagt til Camden, jag tror jag ska göra min piercin (ÄNTLIGEN) i nacken...40 pund fattigare men de gör inget.

idag åt jag fisk,de va riktigt gott..riktigt mat. mmm. jag saknar köttbullar, och riktig kyckling...och sås...den ända sås dem har här är Gravy o de smakar seriöst som skit. dem har det på allt.. dumma engelsmän.

jag blev så himla glad när kristina berättade för mig att Ni (mamma o mormor) hade kommenterar här..och att ni läser varje dag. imorn ska jag ta lite photon på jobbet så får ni se.

(här är utanför mitt jobb,)

imorgon jobbar jag 10-16 så ja måste sova nu.

puss jen (alla kallar mig jen här..jag gillar de.)

Kommentarer
Postat av: Kristina

Ah haha jag har också sett den reklamen på tunnelbanan, stupid gold dust!

2008-11-03 @ 13:04:45
URL: http://visticker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0