julklappar


hellu
klockan är rätt mycket men jag kan inte sova, är alldeles för hungrig för att sova. skulle lätta kunna äta upp de tre spanjorerna som sitter här bredvid mig. funderar på om jag ska försöka ta mig ut och köpa en kebab men det är så himla kallt att jag vet inte om jag kommer överleva de 200 m. får se hur jag gör.

Igår var vi ute, bara jag och Kristina för en gångs skull. Vi har pratat framtidsplaner och vi har faktiskt kommit fram till en sak som jag tror vi ska satsa på. Jag tänker inte skriva det här än, för det här kommer inte hända förens om ett par år iaf.

Påtal om mat så har jag och Kristina lite önskningar, eftersom det är brist på bra mat i det här landet och det kommer vara vår första jul helt ensamma så tänkte vi ifall ni kanske kan skicka över lite av det här:
Skumtomtar
Leverpastej
Kaviar
Janssons frestelse
Några skivor julskinka
hemmagjorda köttbullar
Julmust


Ja, ni kan ju tänka på det iaf.

Imorn är den STOR dag för oss, först ska vi ju kika på lägenheten och vi håller tummarna för att den ser okej ut för då tar vi den på en gång. Efter det ska vi äta lunch, åhh mat. det ska bli gott. Sen så eftersom jag fick så himla mycket pengar i slutlön från donken så får jag och Kristina spendera 1000kr var imorn, måste köpa lite vinterkläder och sånt.
Det lutar åt att spendera dagen på Primark, heh
Efter shoppingen ska vi käka middag, kanske nåt italienskt, åhh mer mat. och sen kanske vi ska gå på bio.

Hoppas vi får lägenheten, för då ska jag köpa en julgran till första advent och så ska vi laga knäck och dricka glögg.
Och åka till IKEA och äta räkmacka och köpa saker man måste ha i en lägenhet.

De blir nog bra, men tänk en extra gång om ni kan skicka över ett litet julbord, typ FedEx.

ska jag äta kebab?
hmm.

Kommentarer
Postat av: Lotta/Mamma

Ja ut och shoppa med er och ät er sen mätta, håller både tummar och tår för er när det gäller lägenheten Puss Mamma

2008-11-26 @ 15:12:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0