LONDON→BCN

hej hej. nu är jag i sverige igen...det har varit en himla lång dag idag och jag har inte ens kommit halvägs på min resa. postiviteten är det ända jag lever på. VACACIONEEE!

jaa, här står jag helt ensam och möglar på Skavsta.. förstår inte hur dem kan kalla detta en flygplats. mycket litet.

det är väldigt kallt här i Sverige, mycket kallare än vad jag är van med i London faktiskt. nåja.

Först hade jag lite tvivel på att åka tillbaka till BCN, eftersom jag lätt får upp mina förhoppningar om hur saker och ting ska vara och blir alltid väldigt besviken om det inte blir som jag vill...jag är rädd för att saker och ting inte alls ska vara lika fint som vårt älskade Barca var. positivitet, kom igen.

Nu är det bara ett par timmar kvar tills Linn och Anna kommer hit, sen ska vi flyga en liten stund och är väl framme nån gång imorgon. Då ska vi dricka öl o mojitos, och äta en massa god tapas. och träffa fint folk igen.

Chansen är ICKE stor att jag kommer blogga i BCN, så jag låter Kristina sköta den biten, får se om hon klarar det...hon gillar ju inte att blogga. Nu har du mycket ansvar min kära! Ta hand om dig nu i stora London. Tur att du inte är ensam iaf. Du har ju hela Clinkfamiljen.

nej nu ska jag hitta den skönaste bänken och så ska jag försöka sova ett par timmar.

pussar och kramar

Kommentarer
Postat av: Lotta/Mamma

Hej gumman synd om dej som måste vara där. Om du läser det här innan du åker till London. så vill Mormoroch Morfar ha tag på dej dom kanske kan komma och äta middag med dej på Skavsta Ring dom eller oss. Kram Mamma

2008-11-17 @ 19:35:37
Postat av: Anonym

hej jennifer. hoppas att du mår bra vi mår jätte bra. vi har bara 2veckor kvar så åker vi till thailand i3veckor med daniel o marie.vi ville bara gratta dig på din 20 års dag. många kramar från oss eva hasse daniel o marie.

2008-11-17 @ 21:21:39
Postat av: Irene/mormor

Hej! Jennifer hoppas du läser detta innan du åker från Barcelona. När vi fick höra att du får vänta så länge tänkte vi, att om du vill kommer vi ner och äter en god middag med dig. Kram mormor

2008-11-18 @ 07:55:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0