magisktmentragiskt.


HOOLLA!

Sitter här i TVrummet och väntar på att få gå till jobbet, 6-12..förjävla skönt men lite stressigt kanske då vi ska dra direkt till KOKO efter. Plus att vi kommer missa livebandet som ska spela, det är synd för förra veckan var det riktigt bra.

Piratkvällen igår blev rätt misslyckad, det var typ bara Jag, Matt och Kristina som hade försökt lite halvt med att få lite piratkänsla, och de två australienska tjejerna men dem hatar vi så dem bryr vi oss inte om.
Så eftersom det var så lugnt hela kvällen satt vi bara och spelade olika ölspel, tillslut var alla så himla fulla så jag tror de flesta gick o la sig redan vid 1? hah.

Idag vaknade vi tidigt, sen var vi på en mässa där dem hade en massa olika roliga saker, fanns något för alla. Så åt vi lunch och Kristina höll på dö för hon kunde inte andas och jag trodde att mitt hjärta skulle stanna. Men det var lugnt.

Sen har vi bara tagit de lugnt hela dagen, längtar riktigt mycket till ikväll, bara sluta ögongen och dansa hela natten lång.


På lördag kl 14.00 börjar jag min resa till Barcelona, det suger. haha. Landar på Skavsta nån gång mitt i natten och där ska jag sitta och vänta tills Linn och Anna kommer. De blir nog bra.

Barcelona blir bra.

nu måste jag ge mig iväg på jakt efter lite mat och så ska jag göra mig ordning inför jobb och fest.

massa pussar.
Jennifer

Kommentarer
Postat av: Irene/mormor

Hej lilla gumman! Roligt att du kommer ivag till Barcelona. Hoppas att du får en trevligt födelse dag.Morfar och Jag grattar dig. Puss och kram. Mormor

2008-11-14 @ 21:12:07
URL: http://visticker.blogg.se/
Postat av: Fia

hah Koko har ju jag ocksa varit pa nar jag var med gabbi pa en snabbweekend i london i januari, coolt stalle!ses pa sondag babe!

2008-11-15 @ 01:05:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0