orkantee


nej nu jävlar blir jag arg asså, lägenheten som vi skulle flytta in i på onsdag är och kommer aldrig bli vår. ARRGH.
Landlorden ville inte ha två unga tjejer som stökade till det för honom, kunde dem inte låtit oss veta det LIIITEE tidigare? inte två dagar innan flytt.
arg som ett bi är jag ska ni veta.

på onsdag kl två ska vi på en visning på en annan lägenhet. det verkar bra, det är billig och ligger precis mittemot Koko, vår favvoklubb i Camden. hoppas den är bra för då tar vi den utan tvekan.

jag är så trött, jag har dödlig hosta och har sovit dåligt flera nätter i rad.

jag har gett upp hoppet om ryssen, jag orkar inte längre.

ikväll ska vi fira att jag får förjävla mycket pengar vid midnatt, måndag idag så det blir ju WalkAbout. det blir nog grymt.

nu ska jag sova

pusss

Kommentarer
Postat av: Mamma

Det är typiskt, håller tummen för den andra lägenheten.

Ta hand om dig, det låter inte bra med hostan.



//Birgitta

2008-11-24 @ 20:29:13
Postat av: Irene/mormor

Vilken otur ni har, men vi får hoppas på den andra lägenheten.

2008-11-25 @ 08:14:58
Postat av: Irene/mormor

Glömde tala om att du måste tänka på dig själv och försöka bli av med hostan. Jag har antagligen samma hosta själv.

2008-11-25 @ 08:16:52
Postat av: Anna

vad tråkigt att ni inte får lägenheten! :( men det löser sig säkert!!!!! Pussssssss

2008-11-25 @ 23:26:12
URL: http://ickevalrutet.blogg.se/
Postat av: Jen

jaaa, men den är glömd nu. ser fram emot den andra lägenheten. fast jag orkar inte ens hooppas längre.

mormor, du får krya på dig så gör jag nog de med.

2008-11-26 @ 03:34:42
URL: http://visticker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0