piercing.


hej alla fina

kolla vad jag har gjort,(förlåt familjen). Jag bara älskar den, ih! Den gjorde rätt ont men det var mest bara obehagligt för smycket är inte helt rakt eller böjt utan lite sicksack så jag kände ju verkligen när hon började gräva runt i min nacke. Oh, jag älskar den så mycket!



Dem här två låtarna måste ni lyssna på. älskar dem!




Egentligen har jag varit så dålig idag, vaknade kl 11 och sen dess spydde jag flera timmar, och jag och Nigel som skulle laga pannkakor..det hade varit förjävla gott. men vid 4 tiden så kunde jag inte ligga där och må dåligt längre så jag försökte göra mig till en värdig människa igen och tog mig till Camden.

Sen efter de har jag sovit, vilket har varit väldigt svårt för direkt när jag kom ut från piercing studion så hade jag världens adrenalinkick som rusade runt i hela min kropp och jag tänkte "Nu ska jag göra ALLT"
Imorn ska jag jobba igen, 10-00. så det blir nog ganska svårt eftersom jag fortfarande mår dåligt.

Hmm, har inte så mycket mer att säga, haha alla som sett piercingen har frågat "WHYYY, That shit looks scary?"
häh
mission complete.

Tack för era hälsningar, det värmer verkligen! Hoppas ni har det jättebra där hemma.

Juste, Conny..på puben där jag jobbar har vi runt 10 olika ölsorter, du skulle nog älska det, och en massa gammal whiskey som ni skulle kunna dricka.. Och morfar, ibland måste jag hjälpa till att rensa fisk på jobbet och då brukar jag tänka på dig.
Självklart tänker jag på er alla nån gång varje dag.

Puss
Jennifer

Kommentarer
Postat av: Lotta/Mamma

Den var inte så snygg men den går ju alltid att ta bort bättre än en tatuering iallafall Kram

2008-11-10 @ 18:04:27
Postat av: Irene/mormor

Var ska man plåga sig själv? Hoppas du mår bättre nu.Vi mår bra men vädret är uruselt. Kram

2008-11-11 @ 21:32:56
URL: http://visticker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0