*pinsam tystnad*

Okey, så jennifer är i Barcelona så jag har fått i uppdrag att blogga..höh..

Något jävligt typiskt som har hänt är att jag blivit sjuk! sen i lördags ungefär började hostan..i söndags kom hostan och huvudvärken..på måndagen var jag tvungen att jobba och svimmade nästan på jobbet för att jag inte kunde andas och igår sjukanmälde jag mig från jobbet och sov till halv åtta på kvällen...det var väldigt skönt och jag mår mycket bättre men hostan vill inte ge sig! (jag har slutat röka så det är inte därför!!!)

Annars så flyter allting på bra här...jobbet går bra och jag måste komma ihåg att ta med mig kameran! det får självkart vänta tills Jennifer kommer hem för jag tror att hon har kameran nu..Något annat irriterande är att jag inte kan hitta min mobilladdare, vilket är livsviktigt för utan min mobil kan jag inte få tag på lägenhets-tanten.

Det enda som verkligen irriterar och oroar mig är dethär jävla bankproblemet. Jag har varit på tre eller fyra banker och alla har sagt nej för att jag inte har någon godkänd adress. Imorgon ska jag fråga Sandra om det inte finns något annat sätt för om jag inte får min lön snart kommer dethär inte funka. Mitt sista stop och försök är lloyds bank på torsdag. Jag skulle ha gått dit idag men när jag kom till deras kontor så upptäckte jag att dem renoverade (sist jag var där var det stängt så jag såg det inte då) om hela huset så det gick inte ens att gå in. Men Nigel har sagt att det finns ett annat kontor här i Kings Cross så jag ska prova där på torsdag och om det inte går vet jag inte vad jag ska göra....

hmm...det blev ganska mycket irriterande grejer nu såg jag.. men jag lovar! jag lever och frodas.. Jag sover ju nästan aldrig i min egen säng längre, framför allt när Jennifer inte är här..
Jag känner mig lite elak som ockuperar hans säng (även om det är han som frågar) för nu så hostar jag hela natten så stackarn kan ju inte sova! fast han har inte sagt något än..vi får se när han blir hulken..
Igår låg jag och Paps och kolla på film, det var mysigt. Vi såg Black Hawk Down. Jag hade sett den förut visade det sig men det är en film som tåls att se flera gånger. Jag förstår mig verkligen inte på människor ibland.. Monster..

Nu ska jag prova mig på att laga middag igen! Det är också en lyx jag unnar mig nu när Jennifer inte är här.. Hon tycker ju att det är slöseri med pengar men jag älskar det! Jag ska försöka mig på korvstroganoff a la familjen Wall med vissa ändringar.. Dem har ingen falukorv här så jag kör med lamm kött faktiskt..haha kollade aldrig på vilket kött jag tog..bara priset..

önska mig lycka till!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Tråkigt att inte hostan/förkylningen ger med sig. Jättekul att du inte röker. :-)

Om du köper lammkött igen, kör med grädde istället för creme fraich eller gräddfil.

Skriv igen hur maten blev.



Puss mamma

2008-11-18 @ 19:21:26
Postat av: Kristina

Jaa det blev väl gott men nästa gång blir det creme fraich som du säger...det blev lite för syrligt..men det gick ner ändå : )

2008-11-19 @ 02:09:12
URL: http://visticker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0