Standing next to me

Ledig idag igen..så kan det gå, men lönen är ändå gokänd enligt vår budget.. Det jobbiga är att dem är väldigt svenska över det hela så jag kommer inte få min första lön fören nästa vecka..fyfan men jag fick ganska bra med dricks igår när jag jobbade så allt är ändå bra..Imorgon har jag förhoppningsvis fått ett papper som bevisar att ajg bor på dethär hostlet (man behövde tydligen något speciellt papper) så imorgon SKA jag till banken..kosta vad det kosta vill.. S skulle jag kanske träffa en jobbarkompis också..jag ringer så får vi se vad som händer..Han skulle visa mig allt som var värt att se i camden..och köpa nya och snyggare kläder till mig också tydligen..den jävlen..Jag har väl en snygg klädstil?

I förrigår blev jag och Jennifer bjudna av Paps på Sushi och bio..han är så snäll...på bilderna nedanför är förresten jag och jennifer (såklart).. Killen med dreads är Paul får Polen the bartender (han har ett långt namn), i rutigt ser ni Matt festfirxare och tequila älskare och den långa mörka är Paps the mummy Dj.. Tillbaka så var fredag en riktigt bra dag..god lunch och bra bio, vi såg Quantum of Solace, den nya James Bond..men om man glömmer bort att det är James bond och låtsas att det är någon annan superhjälte så är den inte helt omöjlig..

Mitt schema är iaf följande:
Sunday: OFF
Monday: OFF
Tuesday: 12.00  - 18.00
Wednesday: 12.00 - 17.00 18.00 - CL
Thursday: OFF
Friday: 10.30 - 17.00 18.00 - CL
Saturday: 14.00 - 17.00 18.00 - CL

37 timmar sammanlagt har jag för mig vilket känns A-okay.

Tillbaka till lägenheten. Det har vart mycket kommentarer om den.. Den är en tvåa typ..först kommer man in i en liten hall på båda sidorna finns det dörrar..direkt till höger är toaletten (bara toalett) mitt emot till vänster är badrummet..bredvid badrummet går dörren till vardagsrummet..när du kommer in där är köket i det vänstra hörnet..köket är ungefär 2x2 meter men en ganska lagom storlek för oss två..det finns plats för ett litet bord och två stolar utan att man får klastrofobi så det är bra...tillbaka ut i hallen ligger sovrummet på kortsidan, mitt emot inngången...det rummet är nog vårt största problem...det finns visserligen massar utrymme och inbyggda skåp men rummet är byggd för en dubbelsäng..inte två 90 sängar, som vi skulle vilja ha..men det löser sig..

Vi delar den inte med någon förutom oss själva och eventuella gäster, hur skönt som helst! med räkningar och skatter inräknat betalar vi 150 pund i veckan per person..så 300 sammanlagt..Det är visserligen lite dyrare än vad vi var ute efter..men vi har fortfarande råd med den och kan leva någorlunda kul.. Det som är så underbart med lägenheten är den verkligen ser ut som oss! Efter att vi har fixat upp den som vi vill kommer vi aldrig lämna den! ni kommer älska den..

På tisdag ska jag komma ihåg kameran till jobbet så får ni se hur jag jobbar och vilka jag jobbar med..härliga människor, det är ett som är säkert!

Cheers!

Kommentarer
Postat av: Mamma/Birgitta

Vad bra att du har lagt in dina tider, då vet jag när jag kan ringa och terrorisera dig.



Puss, puss

2008-11-03 @ 10:01:27
Postat av: Kristina

Ah glöm inte tidskillnaden bara så blir det jättebra ^^

2008-11-03 @ 13:03:31
URL: http://visticker.blogg.se/
Postat av: Becca

Kan du inte fixa lite bilder på lägenheten oxå?? ¤nyfiken¤ Och du är visst alltid jättesnygg med snygga kläder!! Fast det är alltid kul att få nya ;)

2008-11-06 @ 10:18:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0