Take only what you need from me

Efter tid och evighet och massa tjat så bloggar jag. Jag vet inte vad jag ska skriva mer än att jag uppskattar all uppmärksamhet som jag får från er där hemma. Vad som händer är ju ingen idé att skriva om eftersom Jennifer redan har berättat allt så bra..

Hela veckan har jag jobbat känns det som men det har varit bra. Allting går smidigt nu och 10 pundarna rullar in efter varje gäst. Idag blev det visserligen inte så mycket dricks men det var ganska dött också. Ge alltid dricks i kontanter för i helvete!! här drar dem av skatt om man ger dricks på kortet. Det gillar vi inte!

Vi var ute och härjade och det var riktigt kul. Skönt att se lite annat än bara hostel baren, även om alla är så roliga här. Hälften följde ju faktiskt med också. 

Mellan allt dethär är det väl meningen att jag ska svara på alla mejl och skriva i bloggen. Uppdatera er och mig och vad som händer men grejen är att det inte finns någon tid där i mellan. Mitt liv är här nu och jag lever det som jag vill. cigarretter, fester och jobb 25 timmar om dygnet. jag lever mitt liv på gott och ont och får mina erfarenheter genom det.

Det enda som har irriterat mig denhär veckan är min rygg (som jag iofs fick en förklarning till idag) och att min kära mamma har försökt ringa mig så många gånger och jag inte har haft tid till att svara. Saknar dig mest.

vill ni har mer svar eller veta något speciellt så är det bara att fråga så svarar jag nästa gång jag får tid till att blogga.

cheers
kristina

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vi får väl vara glada att Jennifer hinner med att skriva så vi får veta vad som händer & fötter med dig också. Sen får du givetvis köpa att jag och kanske andra också piper om både det ena och det andra. Om du lägger in dina tider igen ska jag försöka ringa när du förhoppningsvis har tid att svara också.



Pussar mamma

2008-11-10 @ 11:10:17
Postat av: Mamma

Kom just på att Jennifer inte har berättat att ni inte fick lägenheten, Det var ju tråkigt. Men om det funkar bra på vandrahemmet så är det bara att fortsätta leta.



Puss, puss

2008-11-10 @ 19:23:08
Postat av: Becca

Men bläää, cigaretter? But whyyyy? Så nu får du förklara för mig, jag har aldrig kunnat förstå hur man efter att ha prövat en gång möjligen kan tänka sig att ta en till?? Det luktar ju, vidrigt..!?!?

2008-11-17 @ 08:32:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0