I'm in the prime of my life

heeeey

idag  har jag mått så konstigt, vaknade alldeles snurrig och visste inte vart jag var, men nu har jag fått i mig lite soppa och mår hur bra som helst. Jag är på världens bästa humör, jag sitter och ler. haha. ska berätta varför lite längre ner.

Igår var det ju som sagt beachparty här, Kristina sprang runt i bikini och jag tror att hon och Matt faktiskt var dem ända som gjorde det.
Kvällen var ju inte sådär jätterolig, men det funkade. Vi satt kvar i baren efter stängning som vanligt och drack, skojade och dansade, sen så av nån andledning så hamnade jag bakom receptionen med Dimitri där vi satt och snackade i flera timmar om livet och helt plötsligt var klockan 6. lagom trött kan jag lova.

Men jag gjorde ju bort mig rejält, ibland mumlar han och blandar in lite ryska när han pratar så då hör man inte riktigt vad han babblar om. så det blev ett litet missförstånd. Jag trodde han sa att vi skulle gå till mitt rum när han egentligen sa att vi skulle gå till Tvrummet, bara det att jag visade ju vägen till mitt rum. dumdum. men de gör inget. jag fick lite kramar igår också.

Ikväll skulle Kristina fått lön men hon får dem inte förens nästa vecka så vi är helt panka fram tills den 25. jag har inte ens 10 pence. Så det blir inget Koko ikväll tyvärr.
Får spendera ännu en kväll här,men det gör inte så mycket för båda två är fortfarande lite sjuka så det är nog bäst. kanske pratar lite med Dimitri också.

MMM, så ser det ut nu. hungrig, kanske tar en till soppa snart, igår sa Jasper att jag såg "skinny" ut, inte riktigt än, men om vi fortsätter så här panka så lär vi bli det. kristina har gått ner i vikt, hon har fått värsta figuren. hähä man är ju inte van att se henne sådär i badkläder varje dag.

Ne, nu måste jag äta mer soppa.

puss jennifer

This is our decision to live fast and die young
We've got the vision, now let's have some fun


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0