up up and away!


jag mår bättre nu, har bara legat i sängen hela dagen, ätit kakor och druckit cola. och så falafeln var så himla stark att jag svettades ut alla bakterierna. so I FEEL GOOD,

kollade på Factory Girl, så jävla bra film. Sienna Miller är ju läskigt snygg att man bara vill bygga en tidsmaskin och åka tillbaka till 60-talet.


Just nu försöker jag bara tagga till så mycket som möjligt, lyssnar på den här låten, mycket bra.



Ikväll är det ju KOKO som gäller och jag tror det kommer bli en förjävla fest, jag ska försöka hitta laddaren till kameran och ta lite kort men man har alltid så roligt där att man liksom struntar i att förgylla tiden med bilder.
Jag tror det kommer bli bra.

ska duscha, hitta lite kläder, tagga lite till och sen ner till baren och se om det faktiskt är någon som ska ut ikväll.

Jag och Kristina har gått och kärat ner oss i en man...eller grejen är den att han är ingen man för han är typ 1.50 lång men..oh om han hade varit liiite längre och lite biffigare så hade han varit helt perfekt. fransman.
Och vår vän Bart..shaise. Han är seriöst oslagbar. han slår tom ryssen..eller nej. man han är så cool att man snubblar på sig själv så fort man ser honom.

ännu en jobbig sak med att bo på hostel..snygga män överallt.

nu måste ja duscha.

puss

Kommentarer
Postat av: Lotta/Mamma

Skönt att höra att du mår bättre. 150 det var inte långt de t.o.m jag skulle känna mej lång Kram &puss Mamma

2008-11-29 @ 09:07:15
Postat av: Anna Maria

Hoppas att ni hade kul igår och att du tog några bilder. Det är spännande att följa ditt London liv. Sköt om dig och forsätt att ha roligt!!!

Kram

Anna Maria

2008-11-29 @ 11:36:35
Postat av: Irene/mormor

Va kul att du mår bättre. jag var orolig för din hälsa. Han var en liten en, fransosen men han kan vara trevlig ändå. Ha de så kul. och forstätt skriva. Kram mormor

2008-11-30 @ 08:56:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0