badday.

hmm, idag är ingen bra dag. vaknade som vanligt snurrig i skallen med ett ryck och hade ingen aning om vilken dag det var. bombsäker på att det var tisdag och att jag hade försovit mig.
arg.
helt okej på jobbet.
stod och väntade på bussen i 20 min i spöregn, stod där och skavde, hostade..kanske grät en skvätt också. sen väl på den varma bussen sätter sig en jävla idiot bredvid mig, pratar, ställer frågor, kallar mig snygg och vill ha mitt nr, ignorerar, sen börjar han ta på mig. förihelvete heller.
så rusade av bussen. 20 min promenad hem i ösregnet.
nu är jag helt ensam, Kristina är med Paps. vill inte träffa nån.

Alla på det här hostlet är helt konstiga. igårmorse, klockan var 3-4 kanske, en man skrattar hysteriskt åt ingenting, en man hetsäter potatissallad och en annan häller i sig musli, en sitter och stirrar rakt fram med ett äckligt nöjt leende på läpparna. alla flinar lite. jag och Kristina satt där och bara undrade lite vad är det för typer som bor/jobbar här. det här är ett dårhus.
jag kommer bli knäpp om jag fortsätter bo här, är redan lite instabil. haha.

åh.


åhjag är så uttråkad.
måste göra nåt.

puss jennifer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0