party like a rockstar


Ja, eftersom Kristina inte har skött sitt jobb (som vanligt) så får väl jag ladda upp bilderna istället. Och varför skriver du på engelska? De äldre förstår ju inte!!!

Nåja, här är den senare delen av fredagenskvällen i bilder. vi hade förjävla kul. Notera man i mörkt långt hår. Det är han vi är kär i. fin man asså.










Ber om ursäkt för bilderna, det är precis som det ser ut som. vi är apfulla allihopa. det var nog målet den kvällen har jag för mig.

Jobb idag för båda oss och båda fick sluta tidigare för att det inte fanns nåt att göra. Kristina ska snart kolla på film med Paps och jag vill inte va ensam så jag ska gå ner till baren och leta efter nån vän eller två.

skriver mer imorgon. men vi mår bra o så,

puss

Kommentarer
Postat av: Lotta/Mamma

Ja inte ser ni nyktra ut, men ni hadde säkert kul. Ja han se väl k ut Kram Mamma

2008-12-01 @ 18:50:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0