my tears dry on their own.

idag vet jag inte vad jag ska skriva, jag som alltid har minst 100 saker jag vill berätta för er. idag är väl en bra dag, försöker jag intala mig. jag försöker också intala mig att det kan vara bra att gråta, vilket jag har spenderat den senaste timmen med.
jag vet inte varför, kanske för att jag äntligen är ensam och måste få ut nånting från kroppen annat än hosta.

igår skrev vi på ett långtidskontrakt här på hostlet, vilket gör att vi slipper checka ut varje vecka och byta rum. så nu har vi våra grejer på en och samma plats ett tag fram över.

undra hur länge vi ska bo här?

Igår var Kristina ledig, hon är så rolig, hon sov till klockan SEX på kvällen. jag förstår inte hur hon gör. haha.

Idag är jag ledig, jag ska snart gå och handla lite lunch och godis, sen ska jag bara ligga här i sängen eller i TVrummet hela dagen.

Jag är liksom inte ledsen, jag mår jättebra (förutom hostan), jag är glad. det bara rinner tårar ner för mina kinder...

nu ska jag handla en Falafel.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0