hot n cold


Jag och Jasper..han jobbar som allt-i-allo här på hostlet.


Kristina, Pabs och en av receptionskillarna.


Häh, Kristina och Craig, han är en av bartendrarna


Drinkarna kostade 1 pund styck...så efter några JD båda vi två ganska borta.



och det här är dansgolvet, helt underbart. Jag är kär i det här stället, det är lite som Nasty o Baba. Riktigt bra. Det heter WalkAbout och ligger vid Leicester Square. Dem spelar all sån musik vi gillar, electro, indie, rock o gamla härliga klassiker.
Nej gårdagen var riktigt rolig, jag är glad att vi bestämde oss för att gå ut, vi ska egentligen ut ikväll också var det prat om men vi får se hur alla mår efter igår, de flesta var riktigt borta...

Idag jobbar Kristina från 12-6 och jag jobbar från 6-12, så det är lite tråkigt att vi verkligen missar varandra. Hon har värsta lyxiga schemat medans jag verkligen jobbar varje dag.

Ohjustja, familjen jag kom på att jag glömt berätta en sak..jag kommer ICKE komma hem den 13-16 nov för jag fick inte ledigt från jobbet. Så jag flyger bara till Skavsta och byter plan till Barca där. Men det kommer fler tillfällen att åka hem o hälsa på. Eller så får ni komma hit!!!!

Nu är jag hungrig så jag ska nog bege mig på jakt efter lite mat, ska se ifall nåt roligt folk är uppe så slipper jag vara själv. Det är lite tråkigt för vissa dagar så även fast det är typ..150 pers som bor på det här hostlet så kan man fortfarande känna sig ensam ibland. Folk kommer och går liksom.

Men vi hittade vår man här igår, han är ryss med världens finaste bruna ögon och hans leende...oh jag dog. Han heter Dimitri. Måste få träffa han igen.

Nej ska sluta svamla.

Puss på er.

Jennifer

Kommentarer
Postat av: Mamma/Birgitta

Vad kul med lite bilder. Väntar med spänning på fler. T.e.x från jobben. och den blivande lägenheten



:-)

2008-11-04 @ 16:16:33
Postat av: Lotta/Mamma

Tråkigt att inte få träffa dej,men vi får ju se dej på en massa bilder.

2008-11-04 @ 21:55:37
Postat av: Hanna

Godnatt !

2008-11-04 @ 21:58:56
URL: http://honhannah.blogg.se/
Postat av: Linda

Råkade bara hamna på din blogg av en slump, men det var trevlig läsning. Ni ser sannerligen ut att ha kul ;p

2008-11-04 @ 22:01:16
URL: http://tusenskona.wordpress.com
Postat av: anna

hola tjejer!

hoppas ni har det bra, för det har vi det här hemma förutom att jag och linn kör vit vecka och det är tråkigt:((

jennifer, vilken tid kommer du till skavsta innan vi åker till barcelona? gå in och kolla på isabelles blogg också och bli en trogen läsare!

hehehe Puss och kram anna

2008-11-05 @ 18:24:03
URL: http://isabellesparring.blogg.se/
Postat av: Irene/mormor

Det är kul när man får se lite bilder. Hoppas det kommer fler. Gärna på lägenheten och era arbeten.

Mormor

2008-11-05 @ 20:45:41
URL: http://visticker.blogg.se/
Postat av: FrökenBubbelplast

Special K, hur är det?

Du har fortfarande inte svarat på mailet jag skickade. Hör av dig så jag vet att du lever. En blogg säger inte mycket om vad som faktiskt händer.

2008-11-06 @ 16:10:58
URL: http://magicdez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0