beautiful ones.

HII!

uh vad jag är trött, jag känner mig helt golvad. som om någonj kört mitt huvud i en mixer.

det var ju engentligen menat att vi skulle gått ut idag men Kristina frågade "måste vi?" och jag höll starkt med henne, vi måste inte gå ut idag.

påväg hem från jobbet så gjorde jag en liten film, men batteriet dog när jag skulle visa det mysigaste, men det är sånt som händer.



vem tror ni jag stötte på i receptionen? jo min australienare som åkte hem för två dar sen.

Me- Hi, what are you doing here? U left like two days ago?
Aussie- Yeah, I left but now im back.
Me- Aha,mhm...okey, See ya..


Så nu ska han smyga omkring här och va snygg också, det har jag inte tid med.

Imorgon tänkte jag ta med mig kameran till jobbet så kan ni få se hur jag jobbar om ni vill? oh så kan Kristina göra desamma.

för det är väl roligare att kolla på lite bilder än bara ta sig igenom text efter text med massa blaha?

Idag hade jag inte råd att äta middag, så jag verkligen skramlade ihop 39 pence (typ 5 kr) så jag kunde köpa mig lite nudlar...det suger verkligen. kände mig så dum när jag stod i supermarket och skulle betala så funkade inte mitt kort. så ja la på en extra dålig brytning på engelskan och bara skakade på huvudet. dum svensk.

Kommentarer
Postat av: Mamma/Birgitta

Vad kul att du ska ta med dig kameran, tjat på Kristina så hon gör samma sak.

Mindre kul att du inte har pengar till mat din stackare, hur fungerar det annara, får ni/du mat på jobbet när ni/du jobbar?

2008-10-28 @ 15:55:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0