We are faboulous!



Jaja nu skriver jag som begärt.
London är jättehärligt, ganska exakt som Jennifer skriver. Glöm bara inte hennes tendens att överdriva som jag skrev tidigare. jag har inte begått något brott..bara lite immoraliska handlingar kanske, men inget brott!

Idag har vi vart jätteduktiga och sökt jobb på flera ställen. Det är lite läskigt så vi får se vad som kommer att hända. Vi har också sökt lite över internet och fortsätter att leta.
jag har hittat väääärldens mest Faboulous kappa som gör att jag tydligen ser ut som en filmstjärna! Ni får döma själva. nedanför är alla de roligaste bilderna vi tagit ( dem enda haha). Ikväll är första kvällen som vi inte firar att vi är i London. Alla människor som vi har mött har varit helt underbara och det känns kul att veta att Jennifer inte är deprimerad över vädret som hon trodde att hon skulle vara. Det har varit väldigt soligt (med lite moln) och varmt nog för att gå med öppen jacka. 

Imorgon ska vi fortsätta vår jobhunt fast lite mer åt söder. Jennifer ska få se Oxford Street, Picadillu Circus och det omtalade Primark..vi ska försöka att inte spendera för mycket pengar...hehe.. 






Så! nöjd nu mamma!?!?

Kommentarer
Postat av: Birgitta/Mamma

Lite nöjd, varför har ni varsin länk för om ni/du tänker använda samma?

Även om det inte händer så mycket under dagarna är det ändå kul att läsa vad ni har för er, så keep on going..... :-) P.s jag ska iväg och äta Matias goda kakor.

2008-10-19 @ 10:01:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0