det går bra nu


hej alla.

vet ni, igår jobbade jag från 10-24. fattar ni hur död jag var när jag kom hem till hostlet eller?
men det var kul igår, jobbade i baren och lärde mig allt från hur man ska tappa upp ölen rätt till att blanda olika drinkar, lite trist bara att den vackra mannen som jag jobbade med var så ocharmig.

and today im off work. så jävla skönt, sov till typ 1, har inte gjort det på flera dagar.

i onsdags var det Bar games här på hostlet så jag och Kristina tävlade mot tre australienska killar, så jävla kul och fan va alla va helt väck efter ett par rundor. haha...det slutade med att jag fick som jag ville (som alltid) och fick den riktigt fina mannen. typiskt bara att fransmannen kom in i vårt rum och frågade vad vi höll på med. måste sluta flörta med han men det är så svårt just för att han är fransk. det är svårt då. vackert ni vet.

snart kommer den här bloggen vara skriven på engelska, snackar ju bara engelska här, ibland pratar jag och Kristina svenska med varandra men oftast så umgås vi ju med andra också så då blir det inte så mycket svenska. om vi inte snackar skit om folk ofcourse. haha

Idag ska jag åka in till stan, måste köpa nya skor för eftersom jag haft mina converse på jobbet har de blivit alldeles nerdränkta med öl så det luktar inte så gott liksom. ska också gå in på primark o go bananas. jag får ju lön från baren imorn och så fick jag ju donken lönen idag.

och så måste jag äta..åt senast igår kl 4...och lite chips i baren igår.

fna va långa alla inlägg blir...mycket att berätta..

ska möta Kristina på hennes jobb sen...hon slutar väl vid 23 tror jag.

nee emåste äta nu.

puss

Kommentarer
Postat av: Birgitta/Mamma

Jag tycker att det är jättekul att du/ni skriver långa inlägg. Ju längre ju roligare. Och oftare, även om jag förstår att det kanske inte är prio ett.



Birgitta

2008-10-24 @ 19:34:26
Postat av: jen

jaa vi har mycket att berätta.

njja nu när båda jobbar så måste man ju fokusera på det liksom..men vi ska iaf försöka skriva en gång om dagen-

2008-10-24 @ 22:39:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0