DONT CALL US, WE CALL U.

ohh jag har fått ett jobb tror jag...hä det är bara dela ut flyers ons-fre men det är iaf pengar...rakt i handen.

nåja. det blir nog bra.'


idag har vi bara chillat hela dagen, först åkte vi till Camden igen, jag köpte en päls (fejk) som heter Bosse. han är mysig.och varm.
Sen gick vi förbi en tattoostudio och frågade lite..min piercing som jag vill göra kostar 40 pund men den var slut så jag får komma tillbaka nästa vecka. Och tatueringen som Kristina vill göra skulle kosta 400 pund, det är lite dyrt men jag tror dem missuppfattade henne.

såhär ser en anchor ut..fast jag ska bara ha en..och i nacken ska den va


Och så har vi sökt jobb, en massa jävla jobb. börjar känna oss lite stressade ni vet...inget jobb ingenstans att bo. mjaa.

Men nu har vi en jobbintervju på onsdag kl 4 och jag har jobb ons-fre. det är en förjjävla bra början I THIIIIIIINK.


vi ska äta nudlar till middag.

very classy huh?


föreseten..v.varför skriver ni inga kommentarer? Okej birgitta du klarar dig men ni andra, saknar ni oss inte`???

HÄH

Kommentarer
Postat av: Anna

haha nudlar, jag spyr...

emmi lever på det här i BCN och har till o med beställt mer ifrån Sverige!!!

Fyfan.



Idag var första dagen på jobbet. och vad säger dom?!

JO

"Vi vet att det finns en måndagsklubb som heter Nasty Monday, och det är INTE ok att komma bakis med rödsprängda ögon på tisdagar"

Shit.



Idag är det Nasty monday och imorgon börjar vi nya kl 7 på morgonen.

SKÅL PÅ DEN.

Nie-nummer här kommer viiii...



Barcelona saknar dig och de andra töserna.

2008-10-20 @ 20:27:13
URL: http://onedostre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0