fängelset.

Det här är vårt fängelse, se på det. det är hemskt. blågråa väggar gör det redan kalla rummet kallare. gillade det andra mer, det var oranget.
inte svårt att förstå varför jag hatar det, detta är det omysigaste jag varit med om.



nu ska jag göra något som jag ofta gjorde hemma i Sverige när jag hade tråkigt. ni får se sen.

Imorn har jag bestämt att vi ska gå ut, jag har googlat på lite klubbar och hittat en som ligger mitt på Oxford St. som heter Metro. Det är en Indieklubb och jag hoppas att det är grymt, jag har höga förväntningar då vi inte ännu varit ute på "riktigt" här i London, bara hängt på pubar och i vår bar här på hostlet.
ohh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0