Happy Birthday Hef!

Så trots Jennifers negativa inlägg om allt och ingenting så har vi det faktiskt lite härligt här. jennifer är visserligen stressad över jobbet, men jag vet att hon inte kommer få sparken så jag oroar mig inte. Mitt jobb flyter också på som det ska och alla är jättetrevliga. Har lovat att jag ska göra knäck på julen till alla på jobbet så i år får jag se till att göra dem extra bra så att jag inte skämmer ut vårt härliga godis.

Idag ska jag åka och kolla på en lägenhet ensam (Jennifer jobbar jue) och sen så ska vi mötas upp för att köpa våra halloween dräkter!! haha .. Det kommer kanske vara lite klyschigt men Matt är ju så cool att vi måste.. Han ska vara Hugh Hefner och vi ska vara hans playboy bunnies!

Vi satt i baren igår och funderade över vad vi skulle vara när Matt kommer in.. Det var dessutom hans födelsedag så vi grattade honom massor och lovade en kanonfest på halloween! (Tyvärr så kommer jag nog behöva dricka Teqila..buhu) Så när vi frågade honom vad han skulle vara och vi fick det svaret. Ja, då fanns det ju inte så mycket att göra! Maha det kommer bli helt sjukt..

Tillbaka till baren iaf så blev det en himla natt igår..Vi firade att vi varit i london i tvåå veckor! (Paul sa iofs att vi alltid är i baren och att vi alltid har någonting att fira..så sant så sant) ..Så vi blev fulla, dansade, sjöng massor och Jennifer förstörde mina chanser med en modell!! Dumma henne...han spelade perfekt gitarr och sjöng som en ängel! Jag smälte...

Dethär var favoriten


Kommentarer
Postat av: Becca

Härligt att det verkar gå bra, men hörni det är inte helt lätt att veta vem som skrivit vilka inlägg. Ni kan väl börja med idag har Jag (kristina/jennifer) ;) El nått, man blir helt snurrig när man försöker läsa ikapp sig efter ett par dagar.

2008-10-31 @ 11:45:26
Postat av: Becca

Men hallå, vad hände med min kommentar, grrrr.. är jag blind el nått?

2008-10-31 @ 11:48:40
Postat av: Becca

haha.. nu dök den ju upp. skum sida.

2008-10-31 @ 11:48:57
Postat av: Kristina

haha jag tror det är mitt fel..jag glömmer alltid att ändra kategorin..sry

2008-10-31 @ 13:27:39
URL: http://visticker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0