hemlösa


god morgon sverige!

idag är både jag och Kristina lediga från jobbet, tur de eftersom vi var tvungna att checka ut från vårt rum för att byta till ett annat.
haft en riktigt dålig morgon och gårdagen var ännu hemskare, när jag gick från jobbet igår så kändes det som att jag skulle få sparken. vi får se hur det går imorn.

jag är liksom inte van att vara den nya och sämsta på ett jobb utan jag har ju alltid varit bäst...tills nu. välkommen till verkligheten Jennifer.

Idag ringde vi på en lägenhet som låter för bra för att vara sann, den ligger i Camden så det är ju nice för då har både jag och Kristina lätt att ta oss till jobbet.
Och de bästa av allt är att den "bara" kostar 175£/vecka så den är mycket billigare än de andra vi kollat på.



jaa jag är så förbannat trött på det här hostlet, de ända som är bra är Paul och Craig (våra bartenders) och Matt (festfixaren) och killen i receptionen som hjälpte oss med de här nätternas boende. utan honom hade vi varit hemlösa inatt och det börjar ju bli rätt kallt här nu så det hade ju inte varit att föredra. egenltigen är vi ju hemlösa för vi har inget hem, det här är som en jävla fritidsgård.

Kanske skriver sen om hur det går med lägenheten, vi kanske får komma och kolla på den idag.

Kommentarer
Postat av: Linnsan

Hej!!

Varför känns de som om du ska få sparken? :(

Va tråkigt.... Och JEEN jag är liiite besviken på er, Inte varit ute en enda gång?!?! Wahts up with that liksåååm haha :)



ja juste, Smsa ditt clearing och konto nr och allt va de är som behövs, så sätter jag in dom så fort som möjligt!



Ha de gött PUSS!

2008-10-29 @ 20:03:26
URL: http://valrutet.blogg.se/
Postat av: anna

hejsan!! ja jag undrar också varför ni inte går ut flickor???? ni har juvart där typ 2 veckor.. skriv ett inlägg om en galen utekväll vetja! Puss

2008-10-29 @ 23:03:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0