im so bored


ikväll är första gången jag har haft riktigt tråkigt i London...dagen har spenderats i stan..jag gick verkligen helt nuts inne på Primark,,mitt hjärta rusade och jag kände lyckan sprida sig i kroppen. jag fick med mig

ett par high heels
ett par ballerinas att jobba i
en BH för 1 pund, går ju inte att INTE köpa den..sexig var den.
en kort kofta
en lång stor mysig blågrå stickad kofta som man kan ha til strumbyx.
strumpor
strumbyxor
en svart lagom stor väska
tre par örhängen
en plånbok
tre långärmade baströjor
två par trosor.¨
ett flätat hårband

allt detta fick jag för 900 kr. ddet är sjukt.

snart kommer Kristina får jag hoppas..jag har bara suttit här i lounge room och läst bloggar, var nere i baren och köpte en Corona också men det är typ fjortisdisco där nere så jag har inte lust att vara där helt själv.

Men när hon kommer så hoppas jag att vi går ner dit ett tag iaf. Imorgon jobbar jag från 12-00. ska bli nicee.

sen kanske vi går ut..vi får se..måste hitta en lägenhet. jobbet är ju avklarat så när vi väl fått en egen flat så kan vi börja leva lite mer normalt än nu.



puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0