jamenhej

Hello. vi gjorde en liten video igårnatt när vi satt i baren. man varken ser eller hör speciellt mycket men det får vara så...
jag gillar det här hostlet så mycket, alla är så roliga.

imorgon ska jag köpa en päls, i like! och så ska vi gå förbi några tatuerare och kolla vad dem tar för det vi vill ha.
 
ska även kolla ifall dem gör "anchor piercings"..för en sån ska jag ha i nacken. det vore fint.

ne men jag är nöjd ska ni veta..
jag har absolut inga planer på att åka härifrån så jag hoppas att vi hittar ett jobb snart för annars måste vi åka hem efter jag varit i Barca. :( och det vill jag ICKE. icke icke icke.
de blir nog bra.


update 21.40.
ne nu har vi tröttnat på att sitta i den här iofs väldigt sköna soffan så nu ska vi gå ner till pakkisen och handla lite sen ska vi sätta oss i baren...en corona skulle sitta fint. ska fjäska in oss lite mer hos bartendrarna.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0