London - 1,5 dag kvar.

fortfarande inte speciellt nervös.

men det kommer på onsdag, de lovar jag. två månaders lugn kommer ge mig en smäll på käften och göra mig till bambi ute på hal is, kommer snurra runt på arlanda o skaka som ett litet löv.
men jag har en plan B så det är rätt lugnt.

packat klart, imorgon är det mycket att göra men det känns bra. då går den dagen fort. sista dagen imorgon.

hujedamig. häh.


lykke li ø kleerup, så jäkla bra.

kleerup is my gud.

missa inte dokumentären om fotografen David LaChapelle på tvåan kl. 22.30.

Kommentarer
Postat av: linda

fan ni drar ju nu hör av dig när du kommer om en månad så vi kanske kan ta en cigg =P innan du drar igen

2008-10-15 @ 00:37:17
URL: http://korforfan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0