london preparations#1

jaaha, ett nytt land, en ny blogg.

Just nu går dagarna fort fram och jag blir lika förvånad varje gång jag berättar för någon att det bara är drygt en vecka kvar tills vi lämnar Sthlm.

Det känns så bra ska ni veta.

Jag är inte nervös utan jag är så förväntansfull för det här har jag längtat efter ett bra tag och det känns precis som det rätta att göra.
är ICKE redo för att binda upp mig för något här hemma i Sverige, varken nytt jobb, bostad eller förhållanden av olika slag.

Tråkigt dessväre att lämna er, mina kära vänner, gamla som nya.

Allt för resan är fixat, vi har boende de första 7 nätterna och sen får vi se hur allt går. Är inte ett dugg orolig för hur det ska gå för oss.

7 dagar kvar.

puss

jen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0