Oj, nu ar vi i London...


hej era sma grisar.

nu ar vi har...antligen. assaa..det borjade INTE bra.
buss till Arlanda, allt gar bra men precis nar vi ska boarda sa sager en tant att flyget ar belive it or not 3.5 timmar forsenat. jag ba garva. sen fick vi matcheck pa 75kr som vi handla ol o vin for. somna...ah fan. langsta resan jag varit med om.

det forsta jag sag nar vi landade var REGN. jag log for mig sjalv, skrattade lite hysteriskt.

hela dagen har varit helt konstig, bada vi tva har varit sa hoga pa overskottsenerig att vi i stort sett bara flummat och skrattat.

sen kom vi pa "FAn, vi ar verkligen i London"

Nu ar vi pa hostlet..lite ackligt. det sitter en tysk framfor mig. gillar ICKE. planerna ar ju att hitta en rik man sa vi slipper bo pa hostel...detta borjar imorgon.

Da ska vi pa sightseeng.

Nu letar Kristina jobb...ar sa trott.. efter detta ska vi ner till baren och dricka ol for tva pund...tror det ar billigt.


massa pussar o kramar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0