Testing teesting!

Nu är det min tuur!

På fredag ska jag provjobba i en sminkbutik äända nere i Brixton men det kan det vara värt. Om jag får jobbet där så skulle jag visserligen få slita arslet av mig men det är man ju van vid och nu kommer jag iaf inte lukta frityrolja och Big Mac i slutet av dagen utan en god blandning av Dior, Lancome, Hugo Boss, Loreal och massa andra fina produkter!

Så kanske det blir en intervju til på en bar i runt Buckingham, men det är inte säkert..

Det är helt tokigt hur telefonen ringer nu för tiden från arbetsgivare, men vissa är ju inte kloka! Toppless bar, Striptease, sex chat i morse och massa andra tokigt som man kan tänka sig, men det är lite kul ändå..haha om vi blir tillräcklig desperata så kanske det blir något sånt tillslut. Ja juste, om jag skulle få jobbet i sminkbutiken så skulle jag iaf ha ett jobb ändra fram till Jul och nyår, så får vi se hur det blir sen. Det vore kul att jobba där faktiskt, alla verkar trevliga och det verkar som om det finns mycket att göra, jag måste bara lära mig lite mer om branchen, men det är nog inget problem.

I alla fall så är det var som händer just nuu, imorgon blir det till banken och jobbkontoret för att skaffa konton och social security numbers, så hoppas Jennifer är ledig imorgon annar måste jag göra det själv..buhu

Det känns faktiskt lite konstigt och spännande att vi är i två helt olika delar av London just nu och att det faktiskt börjar hända lite grejer, första dagarna var vi ju bara på vårt hostel eller i Camden och shoppade, det kändes som semester, nu känns det som om vi faktist lever här och ska stanna här en långt stund. tihi!

Cheers

Kommentarer
Postat av: Birgitta/Mamma

Kom just på en sak, även om du bara provjobbar (och det gäller givetvis Jennifer också) så ska ni ha betalt.

2008-10-22 @ 19:33:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0