The Stonemasons Arms, Enjoy!

Första dagen på jobbet gick så smidigt och bra som man bara kan tänka sig! Det var jättekul och alla var jättetrevliga!
Det började med att jag mest följde efter stackars Jo medans hon jobbade, hjälpte till med vad jag kunde och så visade mig dem runt stället, inte för att jag kommer ihåg så mycket, men det kommer. Under lunchen kände jag mig mest i vägen men gjorde vad jag kunde och vågade mig på att prova.

Kvällen blev en dröm! jag tog emot, serverade och tog betalt alldeles själv hela kvällen! Jag tog emot de första middagsgästerna, fick lite hjälp när det började komma flera av Baku, världens snällaste kille! Resten av kvällen flöt på som en dröm! Stackar Sandra var väl lite stressad för att det nästan flöt på för bra, det var så fullt att folk satt och väntade på att få bord! Sista gästerna gick otroligt sent också så jag var inte därifrån fören fem i tolv!

Det känns som om det kommer gå bra dethär..hehe

Idag vaknade jag halv fyra, inte så bra kanske men men..Har inte gjort så mycket..Suttit här och uppdaterat mig, ringde lilla mamma som är lika gullig, rolig och tjatig som alltid.

Känner mig lite hemsk ibland som bara sticker och lämnar alla, jag har aldrig velat vara en sån person. Men jag intalar mig själv att jag kommer komma tillbaka och alla vet om det. Fast jag saknar alla ändå, väldigt mycket..sitter och grubblar över hur jag ska få hem alla paketen över jul, men det löser sig säkert.

aja..nu ska jag fixa min tatuering till tatueraren, så att han fattar hur jag vill ha den och inte vill ha 400 jävla pund! alldeles för mycket..

cheers!


Kommentarer
Postat av: Becca

Vad är det för tatuering du ska göra ???? ¤väldigt nyfiken¤

2008-10-31 @ 11:47:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0