Provjobbaa!!!

Lite bilder från idag...


Fish&Chips...så jäkla vidrigt...som man ser på mitt ansiktsuttryck...fast det var sol iaf...



Kristina åt också men hon tyckte iaf att det var lite gott



Big baby Ben..lite stor sådär...fin.



Och så vi då...



Och så självklart en bild på Bosse och jag vid London Eye.
(för er som inte förstått så är Bosse min päls)




Vi gick upp rätt tidigt för att åka till vår intervju, båda trodde att det skulle vara en sån där läskig än då man satt fastspikad i en stol och blev utfrågad till tusen men han berättade lite om stället som verkar asmysigt och vad jobbet handlade om och sen ställde han typ..4 frågor som vi turades om att svara på. Sen tackade vi för oss och gick..och tydligen så skakar man inte hand i England fick jag höra senare så blickarna jag fick av ägarna var ritkigt konstigt när jag tog i hand och tackade. haha det var roligt.

Men vet ni vad?
Jag får komma tillbaka imorgon och provjobba, först lite i köket och sen lite i baren. Det ska bli riktigt roligt.

Ända sen vi satte upp våra "we need a job" annonser på en sida som heter Gumtree så har våra mobiler ständigt ringt och vi får mail stup i kvarten om jobberbjudanden. Några bättre än andra.
för bara ett par minuter sen så ringde en kille till Kristina och ville ha henne för intervju...men vi måste skaffa National insurance numbers och engelska bankkonton då vi icke jobbar svart liksom. Eller vi kan inte jobba svart för då får vi ingen egen flat som vi faktiskt planerar..hehe  kan ju inte bo här på hostlet hela livet.

Fast det är mysigt här, så vi bokade 7 nätter till. Det känns bra att ha en säng att sova i även fast man delar rum med 10 andra. Men det är lite roligt.

Nu blev det långt här men det får vara så ibland. Jag känner mig nöjd iaf och jag hoppas det går bra imorgon, annars har jag en backup på torsdag..det är en intervu på ett cafe som jag är rätt säker på att jag kommer få..han var lite pakistansk så jag förstod inte riktigt vad han sa.
men det blir nog bra. jag är nöjd.

Ikväll blir det nudlar till middag igen..vill inte slösa för mycket pengar på mat...går hellre förbi Primark imorgon efter jobbet och kollar efter något.. Antingen för att fira det nya jobbet eller trösta mig själv.

häh..här är en video vi gjorde idag.


 
berättar imorgon kväll hur det gick med jobbet. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0