countdown.


förbaskat lång dag idag. slirig walk of shame imorse.segig städar-flytt dag, glassmedchips, lite vin i Linns lya.

Vi stod och rökte och Linn sa att det kändes så overkligt att jag snart ska åka och hela tiden har jag nästan förnekat det faktum att jag faktiskt..sticker.
Det är nu som jag börjar förstå, när jag kramar om personer jag tycker om för sista gången och säger hej då som om vi skulle ses imorgon igen.
Men det gör vi inte.

De tre dagarna som är kvar är fullmatade med viktiga saker.

kan vi inte bara sticka härifrån på en gång?

mycket tankar är det just nu. min hjärna har pingpong turnerning där uppe. fram och tillbaka hela tiden. jag kan inte tänka klart. jag har huvudvärk, jag sover knappt längre.

jag måste typ börja knarka eller nåt.

lång jävla bok det här blev då.

pus jen





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0