Everybody go Bananas!!


Helgen har varit riktigt niiice.. Vi lyckades ta oss ned till Oxford Street, genom hela gatan, bort till Hyde Park och PRIMARK.. Jennifer är helt förälskad och jag måste erkänna att jag saknat affären väldigt mycket! Kom också fram till att det påminner väldigt mycket om IKEA..Det är inte för att dem har samma utbud (de är helt olika) men de har samma filosofi. Du kommer dit med planen att du ska köpa en eller två grejjer, inte mer...sen två timmar senare kommer du ut med deras största påsar och har köpt så mycket att du är snurrig! och priserna också!! tokigt billiga! Vi hittade massa fint. Jag hittade en klänning, ett par skor, en väska, bh och troso och ett bälte..allt gick sammanlagt på 350 kr!!!! Så tokigt galet sjukt billigt! Det enda jobbiga med affären är ju alla blir helt galna av priserna så man får akta sig, annars blir du nedtrampad..iaf

På kvällen sen (lördag) hittade vi det omtalade Pub Crawl och det var lika unikt och roligt som alltid.. Vi gick till jättebra barer faktiskt, framför allt två, en som spelade baaara rock med billig San Miguel och sen ett clubliknande ställe som hade ett Liveband.. Gittaristen var Fab och dem spelade tokigt bra musik! Sen blev vi nog alldeles för fulla för vi snackade bara engelska och tappade bort gruppen, haha , vi tog cykeltaxi och spenderade resten av kvällen med vår kära bartender på vårt hostel. Vi försöker också nästla oss in lite så att nån av oss kanske får ett jobb här!? vore helt underbart faktiskt..

Idag (söndag) har vi sooftat och jag provade att laga English Breakfast...det var vidrigt..resten av dagen har iaf spenderats med att kolla efter jobb, söka väldigt få (för att datan krångla) och uppdaterat oss om vad som händer hos er..

Lite mer bilder..sen kommer Jennifers säkert lite roligare inlägg..En Film också ja!



Kommentarer
Postat av: Birgitta/Mamma

Hur går det för dig med jobb då? Såg att Jennifer hade fått något för några dagar.

Ska ni gå båda två på intervju?



Jag fick med mig en doggybag med kakor från Matias igår när jag gick. Man kan säga att jag åt för dig också.

2008-10-20 @ 20:01:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0