we got a jjooob

hello mates'

den här dagen började som ett jävla helvete...vi hade totalt glömt att vi skulle checka ut från vårt rum imorse för att byta till ett annat, så när Kristina åkt iväg till sin intervju och jag hade kanske en 30 min kvar att klä på mig, platta håret och käka så kom jag på FAN vi måste checka ut. så jag ba slängde ner ALLA våra grejer som vi spritt ut rätt bra i rummet och försökte få hjälp av nån i receptionen...

men icke..den där jävla ryssen asså.

tillslut var allt klart, packa, ställa in bagaget i luggage room och sen springa till tunnelbanan i kläder jag inte ens ville ha på mig och ofixat hår. Sätter mig på fel tunnelbana och får panik...jag var redan 20 min sen och det är INGEN bra början att komma sent till första dagen på jobbet så jag fick en liten snilleblixt och tog en taxi. kom dit 20 min förtidigt istället.

Ja, sen har jag jobbat hela dagen..började med lite köksgöra..lagade korv o potatis mos, serverat mat och sen stod jag i baren och hällde upp livets dryck öl.

Och jag trodde att detta bara var en provjobbning men redan på morgonen pratade chefen om imorgon. och i slutet av dagen sa han "welcome to the team" ja det är så mysigt.

Nu firar jag med en ben&jerrys. så jävla gott och snart fortsätter firandet. ska få ett nytt rum, duscha och fixa..

Sen =

Fest i ClinkBaren. det är Bar games ikväll och alla vet att jag är bäst på att  svepa öl.

byee


Dagens citat : "OMG, thats amazing, it looks beautiful!" (En engelsman om en simpel korv me mos...)

Kommentarer
Postat av: Birgitta/Mamma

Vad kul att du har fått jobbet, tar det lång tid att ta sig dit?

2008-10-22 @ 19:31:42
Postat av: jennifer

Nej det tar 12 min med tunnelbanan så det är jätteskönt verkligen.

Ligger precis vid London Brigde och är verkligen hur mysigt som helst. Alla är så trevliga.



2008-10-24 @ 16:08:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0