BLÄCK.


kom på en sak, en viss herre gav mig pengar. och vad ska jag göra med dessa pengar då? kläder och skor? Något praktiskt.
NEJ.
Jag ska lägga de 2000kr på en tatuering. Men vill jag verklligen lägga hans pengar på något så fint som kommer sitta på min kropp för resten av mitt liv.
Kommer jag alltid tänka, "Jag gjorde den för hans pengar" varje gång jag ser den och bli påminnd om honom, eller kommer jag bara förneka det och tänka "jag jobbade hårt för denna"

Eller bara vara rebellisk och tänka" haha,..ge pengar till mig och jag gör precis det en förälder INTE vill att man ska göra"

Hmm.

Först måste jag lista ut Kristinas IBANnr..annars så ligger pengarna fortfarande tryggt hos Swedbank.

CIAO!

Kommentarer
Postat av: Mama

Vilken tur att du inte kan ta ut pengarna Haha.

2009-04-19 @ 11:52:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0